Spring naar bijdragen

Advies Cq Commentaar


Recommended Posts

Een tijd terug werd ik losgetrokken door Raven met en kinetisch touw nadat ik al een paar keer los was getrokken met mijn eigen sleeplint vond ik dit wel aangenaam eigenlijk.

Nu kwam ik de volgende advertentie tegen op MP

http://link.marktplaats.nl/383308282

Wat zijn jullie gedachten over deze advetentie?

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kinetisch touw werkt echt mooi hoewel er regelmatig negatief over word gedaan hier op het forum. Echter gebruik wel een goed touw, het touw uit de advertentie is niet gevlochten en de samenstelling kan niet tegen water en modder, een goed touw kost snel 75 euro.

Overigens moet een kinetisch touw 5 maal je autogewicht aan breeksterkte hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kinetisch touw werkt echt mooi hoewel er regelmatig negatief over word gedaan hier op het forum. Echter gebruik wel een goed touw, het touw uit de advertentie is niet gevlochten en de samenstelling kan niet tegen water en modder, een goed touw kost snel 75 euro.

Overigens moet een kinetisch touw 5 maal je autogewicht aan breeksterkte hebben

Had al zo´n vermoeden dat het niks zou zijn want de meeste die ik tegen ben gekomen waren toch echt wel een stukje duurder ja. Heb al veel verschillende dingen gehoord en gelezen over zo´n touw en iedereen heeft wel iets anders te melden vandaar dat ik het gewoon vraag daar ik verder geen ervaringen heb met kinetische touwen.

Je hebt het over 5 maal het gewicht van je auto hoe zit het met de lengte ervan?

In ieder geval al bedankt voor zover.

Tja Utah Ik moet je gelijk geven dat er sleepkabel staat :D

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken hem ja ik heb er mijn sleeplint en krachtverdeler vandaan.

Nu ik er echt naar aan het kijken ben kom ik echt ontzettend veel advertenties tegen dus probeer me hier en daar goed in te lezen en te vragen hoe of wat voordat ik een verkeerde aanschaf of onnodig te veel geld er voor betaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://link.marktplaats.nl/385199729

Denk dat het deze gaat worden weet nog niet zeker maar hoor graag reakties (positief/negatief).

Geen nieuws is goed zeggen ze maar ben een leek wat die dingen betrefd. :blush:

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...