Spring naar bijdragen

Tj Kopen Of Niet


pollypistol
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb nogal eens de neiging om iets impulsief te kopen. Ik wil graag een TJ, maar mijn vrouw zegt heel terecht :rolleyes: dat ik geduldig moet wachten tot er een mooie aanbieding aankomt. Nu kan ik een TJ kopen van 1997 met nieuwe softtop, halve deuren, 125k op de teller voor 7500€ plus kosten beurt en APK. Is dat nu een buitenkansje of heeft mijn vrouw gelijk en komt je zoiets wel vaker tegen als meer geduld hebt dan ik?

BVD voor advies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Paul

Probeer anders of er iemand mee wil gaan kijken die er verstand heeft (niet lelijk bedoeld.

Binnenkort maar weer eens afspreken dan :lol:

Ik bedoelde iemand met verstand :D

En met afspreken bedoelde ik om weer eens een ritje te maken.

Ik weet er technisch nog te weinig van vind ikzelf om adviezen te geven maar wil best mee gaan kijken daar niet van maar zou er van balen als het achteraf niet goed is :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf een 1997 TJ gehad. 1997 was het eerste jaar van de TJ. Vanaf 1998/1999 zijn er veel verbeteringen doorgevoerd.

Mijn 1997 TJ had niet veel problemen. Let goed op of het spruitstuk niet lekt. Roest komt ook wel voor.

7500 euro voor een 13 jaar oude auto is niet weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...