Spring naar bijdragen

24 april, JCN, Westervoort


Kameel
 Share

Recommended Posts

En wéér een mooi-weer terreindag... we worden verwend. cool.gif

Zonder al dat hemelwater is dit ineens een erg aardig terrein geworden. (ken het alleen als 1 en al drek)

De zon doet veel, ik zag voornamelijk lachende gezichten. Op een paar schadegevalltjes na dan. Die ook weer, door onder meer door een zeer doortastend optreden van Droopy, zijn opgelost. cool.gif

Erg leuke proeven uitgezet, hulde weer voor de creativiteit.

idee: misschien eens een bruggebouwer uitnodigen? rolleyes.gif

Af en toe, op een rustig moment, kwamen er een paar zilveren KJ's voorbij flitsen. blink.gif

Duidelijk mensen die erg veel schik hadden en niet in een privé Jeep reden.

Twee voorwaarden om toch af en toe wat xtra gas te geven? wink.gif

(overigens kunnen die toch ook vrij snel kapot... of lag dat ook aan de rijder? smile.gif )

Had ik al vermeld dat Ruud alwéér een steekas/kruisje/iets kapot had? ph34r.gif

(ja, de smilies zijn in de aanbieding)

Originally posted by 87wrangler@Apr 24 2005, 21:11

Die luchtoto's zijn erg leuk!  smile.gif

Maar... er zit wel copyright op! Ga ze dus NIET verder gebruiken of opslaan op je harde schijf!

Foto's toch hebben? Even bestellen: www.balloncamera.nl  wink.gif <div align="right">

Staan we (eelco, Bull en ik ) 4 keer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eertse voorlopige schaderapport Dutch Rebel. ph34r.gif

1. Ontplofte radiator. een heel aparte belevenis, dat wel, je schrikt je het appelazerus

2. Uit elkaar gerukt kruisje, zeer pijnlijk

3. Rechter steekas, joke gespleten, zowel van steekas als wielas, als j het ziet hou je het niet droog

4. Fuseepennen en -kogels, zijn nu allemaal op, Ik heb er rechts geen meer en raak een beetje depri.

Zoals het er nu uitziet is het fuseehuis met ring nog heel, maar daar kunnen morgen enige B&S deskun's zomaar anders over denken.

Volgens mij zijn de fuseeoogen aan de as nog passend en zijn deze slecht voorzien van lidtekens en niet echt ontzet, maar met de toenemende techno-kennis onder zowel leden van de Jeepclub als het Forum, sta ik er niet van te kijken, als morgen ook hier dekun's menen dat een totaal nieuwe vooras eigelijk wel te prefereren zou zijn.

Pot jan dorie, ik had nog geen 100 meter gereden, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik die proef eigenlijk voor Aitze als zij Jeep/Patrol/Buggy/ Aankruisen wat niet van toepassing is, had uitgezet.

Nu zal menigeen zeggen, zet dan ook allen proeven uit en blijft erdan vanaf !!!!

Maar ja, je denkt toch na drie uur inschrijven en prutsen aan de poort dat het echte werk met de jeep op de trial ligt, nou da's dus niet waar.

Het echte werk ligt gewoon onder die Jeep.

Groetjes, bel niet van de week ik ben nof ff bezig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me aan bij de voorgaande sprekers.

het was weer een feestje en mooi weer.

Inderdaad Kameel wij staan wel erg veel op de luchtfoto`s ( de mooiste en heel gebleven jeeps) oeps of toch niet toen ik thuis even een mijn aandrijfas ging hangen bleek mijn achterste kruisje ook naar de Kl.....

dry.gifdry.gifdry.gif

Dus vandaag naar B&S geweest en meteen even de rest weer aangevuld.

Na 1 mei Diff olie vervangen voor en achter

revisie rem voor en nw verdeelkap en bougies.

rest weer een top dag dus.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmm.

Wederom alles heel gehouden op dit geweldige evenement in Westervoort.

Het was allemaal beter te doen dan vorig jaar. Het was gelukkig een stuk droger en warmer.

Nu de auto klaar maken voor Ballenstedt. cool.gif

Ben blij dat iemand het kruisjes probleem heeft over genomen. wink.giftongue.gif

De enige die misschien ook iets heeft opgelopen is Sverre. Verkoudheidje ofsow... tongue.gif

.......omdat ie nat gespoten is. tongue.gif

westervoort%2043.JPG

westervoort%2044.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...