Spring naar bijdragen

erg warm in mijn jeep


Nova75
 Share

Recommended Posts

Sinds kort weer een cherokee, een 2000 classic.

Fijne jeep alleen binnenkort dash eruit voor nieuwe verdamper, maar wat me nu ook opvalt is dat de jeep snel erg warm aanvoelt alsof de kachel aanstaat.

Blower staat uit en warm/koud uiteraard op koud.

Je voelt geen luchtstroom uit de openingen, maar je merkt wel dat de jeep verwarmd wordt.

Als ik de jeep op koud zet met blower voel ik normale koude lucht en op warm bloedhete lucht, lijkt dus te werken.

Maar snap niet zo goed als de blower niet aanstaat dat het toch heet wordt in de jeep.

KAchelhuis gaat toch uit elkaar, maar wat zal ik aantreffen?

Kachelradiateur is altijd warm, zonder blower blaast hij toch geen warme lucht naar binnen ook al zou een klep niet goed afdichten??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit valt me bij mijn TJ ook op, de cardantunnel tussen de voorstoelen begint op den duur warm aan te voelen zeker na vele snelweg-kilometers

ga maar eens een paar uur een academy mee doen met de club :lol:das heel leuk maar alles binnen in een TJ straalt dan warmte uit schutbord bodem tunnel <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ver ik weet; XJ's worden altijd erg warm binnen, ik heb me laten vertellen door Maasbach dat de warme voornamelijk van de bak vandaan komt. Voel maar na een tijdje rijden, is een fijn knuffelmuurtje dan. Daarom zit er ook een dikke airco in om de boel zelfs in de winter te koelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...