Spring naar bijdragen

Jeepers Jamboree 2011


steven
 Share

Recommended Posts

ik heb ergens iets vernomen dat het inschrijfgeld rond de 200,- excl ligt per jeep. daarbij komen nog voedsel bonnen bovenop.

ik hoop wel dat er ook weer flessen jeepers champagne' aanwezig is.

de laatste X dat ik er was heb ik 3 dozen achtermekaar leeggespoten :P

houd er ook maar rekening mee dat dit weekendje je ongeveer 750,- kost incl inschrijving, verteer, en brandstof. en wat je kapot rijd kost meer.

en daar zit de jeepers champagne' nog niet bij inbegrepen :lol:

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ergens iets vernomen dat het inschrijfgeld rond de 200,- excl ligt per jeep. daarbij komen nog voedsel bonnen bovenop.

ik hoop wel dat er ook weer flessen jeepers champagne' aanwezig is.

de laatste X dat ik er was heb ik 3 dozen achtermekaar leeggespoten <_<

houd er ook maar rekening mee dat dit weekendje je ongeveer 750,- kost incl inschrijving, verteer, en brandstof. en wat je kapot rijd kost meer.

en daar zit de jeepers champagne' nog niet bij inbegrepen ;)

'ergens iets'? Heb je ook een bron of was dit aan een bar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n laatste Jamboree reed ik in 1998 in Hesdin.

Vond het toen 3x niks vergeleken met voorgaande jaren in Bouillon en Sedan.

Jammer dat de Jeepers Jamboree ter ziele ging.

Werd volgens mij veel te commercieel allemaal.

Evenement werd hierdoor veel te duur waardoor de inschrijvingen uit bleven.

Hoop uiteraard dat er weer eens een Jamboree komt, maar dan wel een zoals vroeger ... een ECHTE European Jeepers Jamboree dus !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toen ze nog door de ojoc werden georganiseerd. dat waren pas echte european jeepers jamboree

Ik word een beetje moe van dat stomme geleuter.

Notabene op de sterfdag van de man die er 15 keer alle ziel en zaligheid in gestopt heeft.

Waar zowel prive en zakelijk alles stil stond voor dit evenement en waar jij durft te beweren dat dit niks was.

En onzin over jeepers champagne leegspuiten ben ik ook zat.

Het was wat mijn betreft een hele mooie ervaring.

Niet alleen het rijden maar ook het in contact komen met internationale

jeepers is leuk.

Verder was de sfeer uitstekend en het gebied is prachtig.

En wat betreft het commercieel zijn of andere zaken die het deed stoppen is niet een forum aangelegenheid.

verder hoop ik dat Willem van Holten (die het naar europa heeft gehaald)en Jan sloot het redden om dit van de grond te krijgen.

Dan zullen er een hoop nieuwe jeeprijders er een mooie ervaring bij krijgen.

GROETEN,

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk hoop ik dat er ooit nog een Jeepers Jamboree gaat komen.

Blijft een uniek evenement dat ik ooit eens in Sedan ,als bijrijder heb mogen meemaken.

@ Black Bear,Hendrik,beter kan ik het niet verwoorden.

@ The Kick.Hans,ik denk dat het niet aan de comercie ligt maar als je zoiets moois wil neerzetten moet je heel veel kosten maken en die zullen door de rijdende Jeepers gedragen moeten worden.

Denk daarbij aan vergunningen en landeigenaren, mensen die routes uitzetten die kosten maken ,tenten, voorzieningen als toiletten.

Maar ik wacht vol spanning even af tot 15-10 !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

/me heeft gewacht........

/me denkt aan kletspraat.... :whistle:

Kreeg deze ochtend onderstaande mail :rolleyes::D

17th European Jeepers Jamboree 2011

2-6 June 2011 – Sedan France

(English)

We would like to inform you that our organisation have reached an agreement last week with the city council of the French town Sedan to organize the 17th European Jeepers Jamboree in their town.

The event will take place during the weekend of June 2-6, 2011

The central place and logistic circumstances made us decide to return back with the Jamboree to Sedan.

The terms to organize a mass event where 300-500 jeeps will participate and over 1000 people are immense and tight with the current laws, safety issues.

Although we have to contract a number of external companies to meet the safety criteria is our challenge to organize an event that is affordable for everybody.

Since 1984 the European Jeepers Jamboree is an icon event, despite the many years between the last and upcoming Jamboree the basic concept remain the same.

Real off-road routes for standard vehicles to heavy duty equipped Jeeps on special dedicated tracks related to the equipment (Winch – Lift/Suspension)

Evening entertainment, Concours d’Elegance and Mud Cup

We hope it will becomes again the largest Jeep event outside the USA.

At the end of November a special website with detailed information and entry-application portal will go online.

(Nederlands)

Hierbij willen wij u informeren, dat onze organisatie afgelopen week met de Franse gemeente Sedan is overeengekomen om de 17e Europeaan Jeepers Jamboree te mogen organiseren.

Deze zal plaatsvinden in het weekeinde van 2-6 Juni 2011

De centrale ligging en ideale logistieke omstandigheden heeft ons doen besluiten om de Jamboree naar Sedan te laten terugkeren.

Het kunnen organiseren van een grootschalig evenement waar gemiddeld 300-500 Jeep’s en meer dan 1000 mensen komen wordt steeds moeilijker door de extreme voorwaarden waaraan een organisatie moet voldoen.

De voorwaarden waarbij veel externe bedrijven moeten worden betrokken maakt het organiseren erg kostbaar, maar wij streven er naar een betaalbaar en uniek evenement te organiseren.

Sinds 1984 is de European Jeepers Jamboree een begrip, ondanks de jaren die tussen de laatste en volgende liggen zal het basis concept gelijk zijn als voorheen.

Echt terrein rijden met speciale routes voor standaard tot Heavy Duty equipped Jeep’s, op routes afhankelijk van de uitrusting. (Lier, Lift/Veersysteem)

Daarnaast, s avonds thema parties, Concours d’Elegance en Mud Cup.

Wij hopen wederom het grootste Jeep event buiten de Verenigde Staten te worden.

Eind November zal een speciale website online gaan met alle informatie en inschrijf mogelijkheid.

Organisation

2011 European Jeepers Jamboree

Willem van Holten / Jan Sloot

Mobile +31 6222 0 3476 (NL)

Mobile +49 176 6310 7286 (D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...