Spring naar bijdragen

Te Koop Jeep Wrangler YJ 1987 4.2 V6


Margo
 Share

Recommended Posts

[post-3406-12873037053747_thumb.jpg

Te Koop een goed opgeknapte (maar nooit af) in goede staat verkerende wrangler YJ uit 1987 (benzine). Verhoogd, verbreed, bodem getectyleerd, nieuwe accu, goede vering, stuurbekrachtiging en zg. purple horn uitlaat. Sofftop uitvoering en bikinitop krijg je erbij. De originele fender flares ook.

Achterbank er weer ingemonteerd. Radio en cd speler.

Goedkoop in de verzekering. Kom eens kijken en binnenkort wat meer foto's

Helaas moet ik m verkopen aangezien ik net moeder ben geworden en dit geen combinatie is met een maxi cosi :)

Graag verkocht ik m aan een liefhebber. Vraagprijs 6500.- maar is onderhandelbaar.

Margo Schouten

06-21564215

margo@svdelta.nl

Deventer

bewerkt door Margo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een domme vraag maar hoezo goedkoop in de verzekering? Ik zie dat het een grijs kenteken is maar dat je er toch een achterbankje in gemonteerd hebt. Is hij dan weer omgekeurd naar geel kenteken?

Als particulier heb ik toch geen voordeel bij een grijs kenteken en betaal ik voor geel.

Ik ben nl. wel serieus op zoek naar een wrangler maar nog wel een leek op dit gebied.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai annemarie,

Staat van oudsher verzekerd op bedrijfswagen. Kijk maar eens op de RDW site. Kenteken VK-80-BF. Zelf ben ik ook gewoon particulier.

Leuk dat je interesse hebt

Je haalt toch wat door elkaar.

Je auto kan wel verzekerd zijn als bedrijfsauto, maar dat heeft niks met de wegenbelasting te maken.

Jouw jeep staat geregistreerd als gesloten bestel auto en je hebt er wel een achterbank in zitten ? Is je jeep wel omgekeurd naar geel kenteken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je haalt toch wat door elkaar.

Je auto kan wel verzekerd zijn als bedrijfsauto, maar dat heeft niks met de wegenbelasting te maken.

Jouw jeep staat geregistreerd als gesloten bestel auto en je hebt er wel een achterbank in zitten ? Is je jeep wel omgekeurd naar geel kenteken ?

Dat bedoel ik dus ook, je bent volgens mij in overtreding als je als particulier wegenbelasting betaalt alsof het een bedrijfsauto is en er dan ook nog een achterbank in doet. Je 6 cilinder antwoord snap ik niet... dat heeft niets met de wegenbelasting te maken maar met de motorinhoud.

Succes met je verkoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou dit toch liever bij de RDW navragen dan bij een APK keuring want volgens mij mag je absolut geen bank hebben in een wrangler met grijskenteken ook al betaal je het normale "gele" tarief.

De inrichting van de laadruimte moet voldoen aan de grijskenteken-eisen als je met een grijskenteten rijdt, dus geen zijramen geen bank en als ik me niet vergis mogen ook de bevestigingspunten voor de achtergordels er niet inzitten.

Ik meen ook nog dat de laadvloer vlak moet zijn (iig een bepaalde oppervlakte), bij m'n vorige Vitara was de laadvloer groter gemaakt door de "voetenbak" achter de voorstoelen dicht te maken.

bewerkt door peerke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou dit toch liever bij de RDW navragen dan bij een APK keuring want volgens mij mag je absolut geen bank hebben in een wrangler met grijskenteken ook al betaal je het normale "gele" tarief.

De inrichting van de laadruimte moet voldoen aan de grijskenteken-eisen als je met een grijskenteten rijdt, dus geen zijramen geen bank en als ik me niet vergis mogen ook de bevestigingspunten voor de achtergordels er niet inzitten.

Ik meen ook nog dat de laadvloer vlak moet zijn (iig een bepaalde oppervlakte), bij m'n vorige Vitara was de laadvloer groter gemaakt door de "voetenbak" achter de voorstoelen dicht te maken.

Aan de inrichtingseisen voldoet ie al jaren niet meer. Is ie veels te klein voor.<_<

En waar komt dat volgens jou vandaan dan?

Mijn Jeep is toen afgkeurd omdat de achterbank niet goed vast zat.

En anders voor wat tientjes naar geel kenteken laten keuren.

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de inrichtingseisen voldoet ie al jaren niet meer. Is ie veels te klein voor.:lol:

quote

"Dat klopt, maar aangezien er een grijskenteken op zit heeft hij in het verleden aan de eisen voldaan voordat de regelgeving over de inhoud kwam, en dan moet hij nog steeds aan die regelgeving voldoen.

Dat je inmiddels hetzelfde moet betalen aan belasting als voor een geel kenteken maakt nog niet dat je dan zonder keuring je auto mag inrichten als "geel".

Stel je vervangt je softtop, dan mogen er ook nog steeds geen ramen inzitten (tegenwoordig mag volgens mij wel de bijrijderszijde van een raam voorzien zijn)"

En waar komt dat volgens jou vandaan dan?

Mijn Jeep is toen afgkeurd omdat de achterbank niet goed vast zat.

quote

"Dat is denk ik een APK norm en heeft niets met de belastingdienst te maken, voor de APK moet de bank als die er inzit vastzitten ook al mag hij er van de belastingdienst niet inzitten.

Ik ken iemand die keurmeester is bij de RDW, ik zal hem dit eens voorlegen"

En anders voor wat tientjes naar geel kenteken laten keuren.

quote

"Het is en blijft een aparte materie, een kennis van mij is bezig met het bouwen van een camper op basis van een L.nd R.v.r (mag ik dat hier wel typen :P), de RDW zal hem waarschijnlijk wel goedkeuren als zijnde camper maar de belastingdienst kan hier moeilijk over doen en hem toch niet als camper erkennen en zodoende je het belasting-voordeel dus door je neus boren"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...