Spring naar bijdragen

Eindelijk projector koplampen voor de ZJ...


Recommended Posts

@grandcherokeev8: Ik was vanmiddag bij Tyra en daar stond een doos met achterlichten waarvan ik twijfelde of het voor een GC zou zijn. Ik ben het vergeten te vragen.

Die van mij zijn ook niet voor LED's trouwens.

Ik heb bij Tyra verloop connectoren gekocht om de koplampen aan te kunnen sluiten en ook fittinkjes voor de markers in de koplampen (naast de richtingaanwijzer).

Ik zit nu nog te twijfelen of ik de markers zal schakelen op het stadslicht, dan branden ze dus altijd, ook wanneer alleen de angel eyes branden (zie foto). Of dat ik ze zal schakelen op het dimlicht, maar dan moet ik nog testen wat er gebeurt als je naar groot licht schakelt. Het zou kunnen dat ze dan uitgaan (omdat het dimlicht dan ook uitgaat).

@Newbe en beagle: Op de terugweg ben ik even langs mijn garage gereden om te vragen over het mistlicht en die kwamen met hetzelfde antwoord. Vanaf '98 verplicht.

Het derde remlicht moet ik ook nog herstellen. Dat is blijkbaar onklaar gemaakt omdat dit in '95 niet mocht :huh:

Hier heb ik nog een vraag voor openstaan. Dus als iemand daar een antwoord op heeft........

IMG_0113_sm.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer bezig geweest met de achterverlichting. Voor de grap geprobeerd een LED lamp in het knipperlicht te plaatsen, dat ziet er mooi uit, maar dan knippert hij veel sneller. Weet iemand daar een oplossing voor?

Ook bezig geweest met de bedrading van de koplampen. Was het trouwens moeilijk om de koplampen goed af te stellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn de normale lampen, heb je daar een plaatje van? of bedoel je de standaard ZJ lampen?

Daar bedoel ik de achterlichten mee,je kan ze met led kopen of zonder.

led vind ik zelf niet mooi,dus ik heb ze zonder gekocht.

Vett73,

dat snelle knipperen zit in de koplamp,heb ik ook last van,maar alleen als me lichten aan staan.

Heb Maasbach er over gebeld,die denk dat het in de kniperrealse zit.moet daar nog even een andere voor halen.schijnen meerdere realse voor tezijn.Dat ik mijn koplamp er uit haalde, zat er een extra fitting in zonder lamp,heb er een lampje ingedaan en die brand gelijk met stadslicht,en knippert als ik richting aangeef.

Die andere heb ik er afgenipt en aan gesloten op stadslicht van die nieuwe koplamp.

moet alleen nu nog oranje lampen in me knipperlicht zetten.

bewerkt door grandcherokeev8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...