Spring naar bijdragen

3E Remlicht '95 Gc


Recommended Posts

Wie kan mij helpen met het volgende:

Net als (bijna) alle andere oudere GC's is bij mij m'n 3e remlicht 'leeg'.

Nu wil ik het boeltje aansluiten, maar de connector die er naast zit geeft geen spanning wanneer de remlichten branden.

Wie weet welke pootjes ik moet hebben van die grote connector die linksboven in de achterklep zit? Ik hoop niet dat ze het hele systeem hebben gesaboteerd.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag flink aan de gang geweest met het 3e remlicht.

Mijn GC van '95 heeft een fake behuizing met een zwart venster op de plaats van het derde remlicht zitten. Het eenvoudigst (dacht ik :no: ) was een nieuwe unit kopen op Ebay.

Dan kom je dus bij deze uit:

3lamps.JPG

Het probleem is alleen dat deze te breed is. Je kunt aan de behuizing zien dat er 3 lampjes in kunnen terwijl in het origineel maar 2 lampjes gaan.

Er zat dus niets anders op dan de fakebehuizing met de Dremel te bewerken zodat het LED-binnenwerk van de nieuwe er in paste.

Dit is het resultaat:

IMG_0199_sm.JPG

IMG_0202_sm.JPG

IMG_0197_sm.JPG

Het enige probleem dat ik nog moet oplossen is het aansluiten. De connector boven in de klep geeft geen spanning bij het remmen. Ergens is dit dus onderbroken.

Het zou kunnen dat dit bij 'lamp outage module' is. Daar moet ik nu dus naar op zoek......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...