Spring naar bijdragen

Hoes reservewiel Cherokee 2003


MrWizard
 Share

Recommended Posts

Gisteren merkte ik dat wat vervelends, iemand had de fijne gedacht om een band lek te snijden. Bij iedere ronde een puf. Even langs de bandeboer kwam op 151 euro en een paar dagen wachten op een nieuwe band.

Mijn hoes voor de reservewiel is hierbij gesneuveld. Rits vol zand werkte niet echt mee en is gesloopt. Ook merkte ik dat ik geen speciale dop had om het wielslot te verwijderen.

(auto 2e hands gekocht).

Wie weet een goed adresje voor deze spullen in/omgeving Rotterdam ?

Bij voorbaat dank.

Rody.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend! De hoes zal je waarschijnlijk kunnen vinden bij Hans Bastings, die hebben meerdere KJ's in onderdelen:

De Valkenberg 10

6301 PM Valkenburg Lb, Nederland

043 6012835 hans@jeep-parts.nl

Wat betreft de speciale dop, dat is een wielslot. De doppen daarvan zijn uniek, maar de meeste bandenboeren hebben wel hun manieren om hem alsnog open te krijgen. Kijk voor de zekerheid even in het netje rechts in de kofferbak; daar zat hij bij onze KJ in.

Welkom overigens! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had zelf dat probleem ook met mijn reserve wiel en kreeg de tip de zijkanten van wielslot/moer iets af te slijpen en dan een grote dop maat 23/24 er goed opzetten met paar tikken van de hamer en zo proberen los te draaien. Of een sleuf in slijpen en proberen voorzichtig los te tikken met een plaatje staal en hamer. Slijpen en de grote dopmoer werkte bij mij prima is wel ff knutselen maar het is gelukt. ;)

Gisteren merkte ik dat wat vervelends, iemand had de fijne gedacht om een band lek te snijden. Bij iedere ronde een puf. Even langs de bandeboer kwam op 151 euro en een paar dagen wachten op een nieuwe band.

Mijn hoes voor de reservewiel is hierbij gesneuveld. Rits vol zand werkte niet echt mee en is gesloopt. Ook merkte ik dat ik geen speciale dop had om het wielslot te verwijderen.

(auto 2e hands gekocht).

Wie weet een goed adresje voor deze spullen in/omgeving Rotterdam ?

Bij voorbaat dank.

Rody.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Marktplaats adverteert een handelaar in Chrysler onderdelen (niet die uit Valkenburg). Heb daar ooit geïnformeerd naar zo'n hoes. Was 50 euro. De Veer, Heesch.

Wielmoersleutel ligt meestal in het bovenste deel van het dashboardkastje. In een plastic hoesje. Een vervangende kan je kopen bij de dealer aan de hand van je VIN nummer.

bewerkt door chero25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...