Spring naar bijdragen

Bastings Tussenbak.... OOPS


Recommended Posts

Hallo daar... ik ben weer een stapje verder met het tussenbak probleem en heb van Qtje een adres gekregen van Boon Revisie. Deze heeft me doorverwezen naar Mofar Cars in Hoofddorp. Prima kerel en niet duur. Ik heb intussen een tussenbask besteld bij Hans Bastings en af laten leveren in Hoofddorp. Wat blijkt nu?? Belt Mofar me op vandaag, heeft Hans een tussenbak voor de 5.9 uitgeleverd aan Mofar.... Scheisse!! frusty.gif Weet een van jullie nog een adresje waar ik terecht kan voor een GOEDE tweedehands tussenbak met weinig kilometers voor een 5.2 GC ZJ uit 1995, model nr. 249J??? Hans heeft nl. niets meer liggen en ik wil hem en mezelf uit de brand helpen. Kan eigenlijk niet wachten tot het moment dat mn auto het weer goed doet....

:bye2:

The Balminator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by balminator@Mar 30 2005, 16:08

hij is werkelijk waar nergens meer te krijgen.... ik hoop dat iemand snel z'n ZJ uit 95 met 20dkm in de prak rijdt, in Duitsland natuurlijk..... ph34r.gif   ph34r.gif <div align="right">

Als ie dan maar niet te hard in de prak gaat, anders heb je twee halve tussenbakken.... sad.gif

Mischien dat de modderaar van het ZJ/WJ forum je kan helpen aan een bak smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JeePee@Mar 30 2005, 17:23

Als ie dan maar niet te hard in de prak gaat, anders heb je twee halve tussenbakken.... sad.gif

Mischien dat de modderaar van het ZJ/WJ forum je kan helpen aan een bak  smile.gif <div align="right">

hoi,

Op marktplaats staat er een te koop j 249

Cor meester tel 0614718707

voor 500 euro nieuw.

En nogmaals op marktplaats alleen de fiscokoppeling vervangen ook j 249

tel 0628905590 prijs staat er niet bij.

gr mcm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is de ingaande as anders... daar zijn idd drie maten van! Dat heeft echter met de automaat te maken en niet met de motor! Ook in een '95er kunnen verschillende ingaande assen toegepast zijn! De ingaande as is echter relatief eenvoudig uit de ene in de andere bak om te zetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...