Spring naar bijdragen

xj 3" verhoging


Recommended Posts

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Jeep-Cherokee-XJ-3-Lift-Kit-w-Performance-Shocks-/270511510383?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3efbbe136f

heel kort door de bocht, is dit iets goeds?

ik wil mijn xj 4.0 maximum 3" gaan verhogen, en dat hij ook iets meer terreinwaardig kan worden. Is dit alles wat ik nodig heb of zie ik nu iets over het hoofd? de remleidingen e.d. kunnen dit toch wel aan?

ik weet niet of mijn jeep nu hoger staat dan normaal, de meeste cherokee's hangen wat door achteraan is me opgevallen, maar mijn cherokee staat mooi met zijn neusje naar beneden (of met zijn kont naar boven), terwijl ze in deze kit zeggen dat hij vooraan 3" verhoogd, en achteraan slechts 2,5" :yes: dat willen we toch niet???

De bedoeling is om het boeltje zelf te monteren en daarna moet ik hem uitlijnen heb ik hier gelezen.

Wat zijn andere alternatieven die in belgie/nederland te koop zijn?

Alvast bedankt!

Greetz, Benjamin

bewerkt door Benjamin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De achterkant wordt verhoogd dmv een add a leave. Normaal gesproken zorgen deze add a leave constructies maar voor een verhoging van rond de 2 inch maximaal. Als je bestaande bladverenpakket achter doorgezakt is moet je niet gek opkijken als de achterkant straks maar 1 inch hoger komt te staan.

Dat kan je weer oplossen door lange shackels. Dan haal je zeker die 3 inch verhoging icm deze add a leave constructie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke met andere shackles gaan we dat dus voorkomen :yes:

En betreffende de voorkant, iemand een aanrader waar ik veren en/of schokdempers zou kopen en van welk merk?

Is het mogenlijk om met 31" banden de verhoudingen van de automatische bak origineel te houden? of is dit niet zo goed?

Greetz, Benjamin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een leuke set, vraag wel even naar de verzendkosten, voor je besteld. Het moet uit de US komen, en daar valt genoeg te shoppen. Verzendkosten, invoer rechte en belasting daar weer overheen bepalen of het nog interresant is.

Ik zou achter wel een langere remslang monteren, voor zijn ze lang genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...