Spring naar bijdragen

Start niet??? Accu/startonderbreking


Recommended Posts

ik heb de accu leeg gehad, geprobeert m over te starten maar ik heb HELEMAAL geen spanning meer. ook niet als de andere auto eraan hangt?

ik denk dat de startonderbreking dit verooryaakt m,aar ik heb ook geen lichtjes meer van het alarm of de onderbreker, de afstansbediening reageert ook nergens meer op?

wat kan het zijn??

hoe reset ik de startonderbreker van een cherokee sport 4.0 uit 2001 (volgens mij after market producent onbekend).

hoe krijg ik weer spanning op de auto, nieuwe accu?

nou ik heb een fijne vacantie tot nu toe. op weg naar Istrie springt mijn aanvoer slang van de LPG stuk (vlak voor de oosterijkse grens) dus moet ik op benzine verder. sta ik op de camping is mijn accu leeg en kan ik m ook niet overstarten? begin beetje moedeloos te worden!

iig bedankt voor enige reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(volgens mij after market producent onbekend).

Zit meestal achter het paneel onder het stuur. Even openschroeven, kan je de unit misschien wel overbruggen.

Eerst zorgen dat je weer een beetje leven in de XJ krijgt. Alle zekeringen heel? Ook die in de motor ruimte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ben ondertussen weer thuis maar het was een heel gedoe.

De accu was gewoon geheel dood. Ik heb onder het stuur e.d gekeken maar het enige wat ik kan vinden is een heleboel kabels en kastjes waar ze in en uitlopen dus daar ben ik maar niet aan gaan zitten. vervolgens toch maar de anwb gebeld die een croatische anwb stuurde, deze mat de accu door en die bleek geheel dood/ leeg te zijn, nieuwe eraan a 100 eu en voila hij doet alles weer.

vervolgens naar een garage (waar ik heen wilde maar wegens een lege accu de volgende dag pas kon) om de gasleiding te vervangen. blijken ze in croatie met koperen slangen/buizen te werken niet die flexibele.

Ben dus op benzine naar nederland gereden (1400km) en het viel me allezinds mee. 1 op 9 als je 100-110 rijd dus ik hoefde maar 7 keer te tanken. (uit voorzorg tank niet verder leeg gereden dan 3/4).

nu een bedrijf gevonden wat de slang kan vervangen, en die gelijk kijken naar de veren. nog even een week wachten dan zijn ze terug van vacantie.

zo ik ben mijn verhaal weer even kwijt, verder bevalt ie me nog uitstekend.

groeten peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...