Spring naar bijdragen

6 tot 12 November Polen zwaar


dezperado
 Share

Recommended Posts

Ziet er idd goed uit Hans, Zelfs de pensions.

Maar eh, kun je wat meer vertellen om je ervaringen, en welke auto,s het goed deden of juist niet.

Was de ondergrond beetje rots en klei?

veel rijden in de bossen met lange hellingen waar de ondergrond toch wel stevig was.

De modder stukken ben ik niet zo weg van en als ik denk dat wordt niks dan begin ik er ook niet aan.

Er waren veel Toyotas die het erg goed deden. 2 Defenders presteerden ook prima

JEEP 2 wranglers en een Grand V8

schade was een middenstuk van een CV koppeling aandrijfas voor van de Grand van Ernst. Is gelast maar ging weer kapot laatste dag.

schokdemper los van een defender. veel banden van de velg.

Gids reed in een Nissan (ook een band die langzaam leegliep en steeds lucht moest hebben.)

een Toyo reed bijna hele week met 3 wiel aandrijving.Vrijloop naaf aan stukken gereden. Bleef maar gas geven als het niet lukte.

Terreinen in Noorwegen vond ik mooier met die rotsen enzo Overweeg het nog een keer te doen in Polen maar dan zelf die gids inhuren.

We reden met vergunningen opzak om in de bossen te mogen rijden. Soms op hoogtes van 1500 meter.

Er waren geen merken die er beter uitkwamen. vaak lag het aan de chauffeur.

Veel waren echte trappers met een zware voet die alles met geweld wilden doen. Meeste auto voor en achter lockers en haalden dan nog niet de top van een beklimming.

Ik ben blij dat Frits en ik niets kapot hebben gereden. Hotels zijn prima en spotgoedkoop een dubbele kamer kost € 20,00 per nacht

een goede warme maaltijd € 4,00 Hele avond drank € 10,00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...