Spring naar bijdragen

Cadillac onderdelen


Marcel79
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb naast me Jeep een Cadillac eldorado coupé uit '68 gekocht. Ik vond 1 sleutel auto niet genoeg:whistle:. Maar hebben jullie nog tips waar ik terecht zou kunnen voor onderdelen nieuw en of gebruikt eventueel in NL of in de US.

Thanks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zien we je vast wat vaker op de Saturday Night Cruise. :no:

Heb je best kans van maar er mag ben ik bang eerst wel het een en ander aan gedaan gaan worden...... Ik heb hem van foto's af gekocht via een veilingsite deed een belachelijk laag bod en zit er nu nog aan vast ook:whistle:

Me meisje zei al kunnen we voortaan samen naar Den Haag zei met de cadillac en ik met de Jeep.

Ik hoop dat het een beetje meevalt met de Caddy......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij staat momenteel bij de garage voor onderhoud en reparatie, er was toch wel wat mee loos. Toch raar verwacht je niet van een auto van 42 jaar oud die een jaar of 2 stil gestaan heeft.

-geen remmen (hoofdremcilinder lek, voorremklauwen vast, achterrem cilinders lek)

-uitlaatspruitstukpakkingen vv lek

-waterpomp vervangen

-diverse verlichting

-olie en filters vv

-nog wat dingetjes

maar auto is wel hard en verder in redelijke staat,gelukkig.

Foto's volgen nog.

Hoop hem eind volgende week op te kunnen halen.

Tuurlijk had ik wat dingen zlef kunnen doen maar daar ontbreekt me nu de tijd voor.

Iedereen vraagt nu wel doe je je nu je Jeep weg? Maar dan antwoord ik met een luid en duidelijk NEE!!!! Natuurlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Nou ben zaterdagavond naar Den Haag geweest voor de Saturday night cruise met de caddy waren weinig jeeps moet ik zeggen...... En gister lekker de hele dag gecruised hij loopt goed nu de buiten en binnenkant gaan aanpakken....... Er zit toch wat goeds op de caddilac de rembekrachtiger was stuk en niet of slecht aan te komen dus met wat aanpassen zit er nu een yj rembekrachtiger op :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...