Spring naar bijdragen

Weer een CJ gekocht


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Hey; ik heb ook over deze CJ zitten tobben om hem te kopen en heb uiteindelijk niet toegehapt.

Ik wilde er dan dolgraag een zware turbodiesel in monteren en inschrijven voor 5personen maar zou dan de papieren niet in orde voor weggebruik in Belgie...

Veel plezier ermee. Vind een Cj8 een ferme wagen.

Ik ben nu op zoek naar een CJ6 body...

Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wil je van de auto weten Ron?

De toen nog CJ-8 hardtop (het is nooit een Scrambler geweest) heb ik zelf uit Zwitserland geïmporteerd en na veel gehannes met het RDW op kenteken kunnen zetten - VR-XP-09 - in 1997 als ik het goed heb.

Omdat de verkoop niet wilde lukken in Nederland, wat in eerste instantie het doel was, ben ik hem op het lest maar voor trial gaan gebruiken.

Maar tussen aanschaf en verkoop zit zo'n 11 jaar tussen dus kan ik je ongetwijfeld meer verhalen uit de oude doos doen.

mijn nr. 06-53621877

vr.gr. Norbert Weder

bewerkt door 4x4 Weder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooie auto ron, maar hoe is het in croatie gegaan.

zag bij je naam did not finish staan?

Klopt, we hebben voor vertrek geen tijd meer gehad om de wagen goed te testen en moesten er daardoor in Croatie achterkomen dat de besturing niet in orde was.

Door het verhogen van de auto kantelt de as voorover en verziek je de casterhoek.

Hierdoor wil je auto niet meer lekker rechtuit rijden maar altijd links of rechts sturen.

We hadden uiteraard wel bussen gestoken om dit te ondervangen maar wisten niet en niemand kon ons vertellen of het genoeg zou zijn.

Dit wilden we dus gewoon testen en dan evt. aan passen, echter in alle haast en het niet testen van de auto is hier niet meer aan gedacht.

We hebben wel een rondje Maasvlakte gereden maar dat is leuk met een standaard auto maar met een beetje 4x4 is daar geen reet meer aan...

oe dan ook konden wij hierdoor niet fatsoenlijk met hoge snelheid rijden en zijn we tijdens de circuit dag tegen een boom gereden.

Erg jammer want de mechaniek van de Patrol bleek zo sterk als verwacht en Sandra is een uitstekend navigator !

Ik zal binnenkort een verslag maken op mijn website maar ben nu met dat mooie weer liever ff buiten;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey ron, toch weer leuk om te zien dat je nu toch weer een jeep heb... die nissan zag der ook leuk uit maar een jeep heeft toch meer!.. hoop dat je der veel plezier mee heb...

ennn uuuh je achterbumper krijg je niet meer terug hoor. die zit nou eindelijk netjes op mijn jeep :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...