jannes Geplaatst May 2, 2010 Rapporteren Share Geplaatst May 2, 2010 kan iemand mij vertellen hoe een nekaf het in het terrein doet?? Kan namelijk eentje kopen met een dieseltje erin voor weinig. laat graag je ervaringen achter, ben een cj5 gewent hoop niet niet dat het veel anders is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst May 2, 2010 Rapporteren Share Geplaatst May 2, 2010 Je komt net zover in het terrein...... tot het moment dat het op motorvermogen aankomt. Verder is alles onbekrachtigd. Als het voor weinig is...... kopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ThomVis Geplaatst May 2, 2010 Rapporteren Share Geplaatst May 2, 2010 En even opletten met spoordiepte, zonder verhoging lig je zo op de buik vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannes Geplaatst May 14, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 14, 2010 heb hem dus gekocht en ben gaan rijden in furstenau. Het jeepje doet het geweldig, er lekt wel een paar saels van de assen maar dat is makelijk te verhelpen. Wie kan mij vertellen wat voor type dit is, moet namelijk een paar onderdelen bestellen. Keteken staat vermeld :Willys camionnette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst May 14, 2010 Rapporteren Share Geplaatst May 14, 2010 Vooras is een Dana 25 of 27, achter een Dana 44. Doe maar eens een paar plaatjes posten van je Jeep, dat zegt meer als een vage omschrijving op het kenteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannes Geplaatst May 14, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 14, 2010 foto's staan is jeepers voor jeepers hup gevraagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peer Geplaatst May 24, 2010 Rapporteren Share Geplaatst May 24, 2010 (bewerkt) hallo ik heb ook een nekaf gehad uit 1956 met een 2300 dieseltje erin uit een sierra. ik vond dat hij het zeer goed in het onverharde deed ,de mijne had wel 31 bandjes en was iets verhoogd. was een leuk jeepie alleen de top was 110 km/uur en dan brulde hij het uit! maar hij reed erg makkellijk voor een auto uit 1956! voor delen had ik een adresje van internet weet niet meer waar maar delen van nekaf kosten daar zeer weinig ,setje remslangen en voeringen voor de handrem(trommel op tussenbak) was iets van 5 a 6 tientjes en werd eerst naar me verstuurd met rekening ,dus pas betalen als je het binnen had. groetjes peter May 24, 2010 bewerkt door peer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarijnvZ Geplaatst August 11, 2010 Rapporteren Share Geplaatst August 11, 2010 110 voor een Nekaf is erg snel lijkt me. Of lag er ook een 4-bak in? De Nekaf die ik gereden heb deed hooguit 90. Wat voor 2.3 diesel was dat? Een 2.3TD Indenor? Die ligt nu ook in mijn Land Rover en brult t evengoed uit bij 110km/u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.