Klopt, hebben we hier ook gedaan met een LaRo Series 1 uit '58 en met dat ID-taggie eraan heb je straks gewoon meteen een kenteken als de auto compleet is en zelf komt binnenrollen.
Als je een auto met Duitse Brief hebt, is het kwestie van even naar binnen rijden en weer naar buiten rijden met NL-platen. Wat in DLD een TGK heeft, krijgt dat in NL ook.
APK dan gewoon lekker bij een goedkope garage, hoeft maar 1 keer
Heb binnenkort afspraak bij Dekra voor mijn M38, hopelijk gaat dat net zo als in NL.
-edit-
Heb even je foto's bekeken, zie k nou goed dat er een nieuw chassis onder gaat?
Heb je de tub nog laten zandstralen? dan ben je van de roest af. De meeste stralerijen spuiten em dan evt. in zinkcoating.
Mooi hoor, ziet er progressief uit. Die motor gaat wel goedkomen, zit zo veel oliedrab dat is wel gesmeerd gebleven
Gaaf hoor, een echte GPW met alle plaatjes er nog in.