Spring naar bijdragen

Mooiste auto


ariev8
 Share

Recommended Posts

Leuk initiatief, Arie, maar hoe moeten we je nu in vredesnaam serieus nemen?

Dat je een Peugeot-leeuw in je Jeep-forumavatar hebt staan raken we in inmiddels wel aan gewend, maar dat je een omgekatte Outlander in je top-4 mooiste auto's voegt doet me ernstig twijfelen aan je onderscheidend vermogen.:unsure: Als het dan pers� Peugeots moeten zijn, dan zijn er nog wel heeeeel veel mooiere. Ik geef je alleen maar even de 504 coup� als voorbeeld.

Peugeot_504_Coupe_1978.jpg

:P

Idd is dat ook 1 van mijn favo.

Dan ook nog de oude mini.

Hebben zelf een 1100 spec. gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk initiatief, Arie, maar hoe moeten we je nu in vredesnaam serieus nemen?

Dat je een Peugeot-leeuw in je Jeep-forumavatar hebt staan raken we in inmiddels wel aan gewend, maar dat je een omgekatte Outlander in je top-4 mooiste auto's voegt doet me ernstig twijfelen aan je onderscheidend vermogen.

:lol::lol:;)

Is er mischien een moddereter in da house die een eind kan maken deze peusjowspam!

bewerkt door Michel Opdam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk initiatief, Arie, maar hoe moeten we je nu in vredesnaam serieus nemen?

Dat je een Peugeot-leeuw in je Jeep-forumavatar hebt staan raken we in inmiddels wel aan gewend, maar dat je een omgekatte Outlander in je top-4 mooiste auto's voegt doet me ernstig twijfelen aan je onderscheidend vermogen.

;):lol::lol:

Is er mischien een moddereter in da house die een eind kan maken deze peusjowspam!

Is wel een goed idee :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat gaan man, die gozer heeft gewoon een n�g grotere afwijking dan wij: Hij houdt van Frans roest.:lol:

Ach, iedereen zij eigen afwijking... maar dan wel graag op een frans-roest forum.

Maar ja, hij staat in het caf�, en daar mag best veel. Zelfs helemaal off-topic gaan zoals wij nu;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben allemaal een sticker met: "Je voelt je lekkerder in een Peugeot".:yes:

Onderdeel van psygologie;)

Positieve gedachten stimuleren over iets negatiefs.

Als je dat maar vaak genoeg leest dan ga je er nog in geloven ook:wacko:

Dit werkt het beste bij mensen met een bepaalde afwijking waardoor je een deze bevolkingsgroep makkelijk kan herkennen. de Peusjow rijder.

Haal niet in, blijf rechts rijden, en probeer deze bestuurders NIET met lichtseinen te waarschuwen......dit heeft namelijk geen enkele zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik hem ook snap:

Lijkt er wel op :lol:

Ik moet zeggen dat ik de E-type in Amerikaanse uitvoering minder fraai vind met z'n dikke bumperrozetten en de opgeplakte zijlichten. Whitewall-tyres staan hem (haar?) ook niet zo mooi.

Deze staat hoog op mijn lijstje:

bugatti-atlantic-57sc_01.jpg

Bugatti Atlantic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderdeel van psygologie;)

Positieve gedachten stimuleren over iets negatiefs.

Als je dat maar vaak genoeg leest dan ga je er nog in geloven ook:wacko:

Dit werkt het beste bij mensen met een bepaalde afwijking waardoor je een deze bevolkingsgroep makkelijk kan herkennen. de Peusjow rijder.

Haal niet in, blijf rechts rijden, en probeer deze bestuurders NIET met lichtseinen te waarschuwen......dit heeft namelijk geen enkele zin.

Je hoeft niet gek te zijn om hier op het forum te zitten, maar het maakt het wel een stuk makkelijker.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...