Spring naar bijdragen

TJ verkocht


chero25
 Share

Recommended Posts

Deze week heb ik mijn TJ verkocht:(

Ik hoop dat de Jeepstore er snel een nieuwe baas voor vindt.

Zal vast wel goed komen bij Jeepstore. Hoop voor je dat ze er nog wel wat voor gegeven hebben. Je auto verkopen aan een soort handelaar is altijd het minst aantrekkelijke financieel gezien.

Succes met de aankoop van een nette cj5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er idd niet veel voor gehad. Voor zo weinig is er nog nooit een TJ verkocht vrees ik. De afhandeling was wel uiterst correct. Ze hebben de TJ ongezien gekocht en hij is thuis opgehaald met een grote trailer.

Ik heb op de site van de Jeepstore gezien dat ze daar alleen maar 4.0L verkopen. Wat ze dan met mijn 2.5L tje moeten? Als je daar een Stage 3 van maakt kom je niet meer vooruit denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er idd niet veel voor gehad. Voor zo weinig is er nog nooit een TJ verkocht vrees ik. De afhandeling was wel uiterst correct. Ze hebben de TJ ongezien gekocht en hij is thuis opgehaald met een grote trailer.

Ik heb op de site van de Jeepstore gezien dat ze daar alleen maar 4.0L verkopen. Wat ze dan met mijn 2.5L tje moeten? Als je daar een Stage 3 van maakt kom je niet meer vooruit denk ik.

dat is de handel voor weinig inkopen en proberen goed te verkopen hij heeft het in ieder geval netjes gedaan nu is het zijn risiko of hij m verkoopt en wanneer en of er iets aan kapot gaat in de garantie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou 'm kunnen zijn. Alleen klopt de km stand niet (is 134000) en de kleur is niet metalic blauw maar gewoon blauw. Dus toch niet denk ik.

Verder klaag ik helemaal niet. Ik ben blij dat ik de TJ vrij vlot en zakelijk heb kunnen verkopen. Aan een particulier had ik er wellicht wat meer voor gehad maar dan had ik ook meer moeite moeten doen en ook meer gezeur gehad.

Er komt binnenkort een Mini One naast de KJ te staan :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik ben ook een "Jeeper". De KJ is gewoon gebleven hoor.

De TJ staat nu te koop bij de Jeepstore. Het is inderdaad de blauwe 2.5 stage 1.

Hij is erg mooi geworden. Echt een make over gehad. De basis was al goed maar nu is ie helemaal geweldig. Ik had een beetje spijt toen ik de foto's zag.

Een aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...