Spring naar bijdragen

Grand Cherokee aanschaf?


DarkGreen
 Share

Recommended Posts

Beste mede Jeepers,

Ik rij al 2 jaar een TJ en nee die gaat niet de deur uit! :D

Maar we hebben al een tijdje het idee om de leaseauto van mijn vrouw de deur uit te doen en weer een SUV of anders te kopen. (Had voor de leasebak een Sorento) Met wat rekenwerk kan je echt een hoop rijden voor dat leasegeld hoor. We denken aan een Grand erbij....

Goed, nu de vragen en wil graag wat info en ervaringen van jullie horen! Alles reacties zijn welkom.

Grand Cherokee, gekeken naar bouwjaar 2000 tot 2005 ongeveer

- welke motor is het meest betrouwbaar? (zowel benzine als diesel)

- en wat het het brandstofverbruik hiervan? (belangrijk item toch met onze literprijzen ;))

- is de auto betrouwbaar?

- is nieuwe type na 2005 een betere koop?

- is het een fijne reisauto voor naar bv zuid frankrijk? etc.

ben nog aan het rekenen wel of geen diesel. maar onze voorkeur is een 4.7 V8 benzine voorlopig.

bedankt voor jullie reacties alvast!

Jeepgroet

Darkrgreen:bye1:

ps miss wel een WJ (zeg ik dat goed?) naast de TJ!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps miss wel een WJ (zeg ik dat goed?) naast de TJ!

ligt er aan of je voor die van na 2005 gaat zo niet dan zeg je het goed;)

Persoonlijk zou ik altijd voor de v8 gaan maar ik maak niet zoveel km, ik denk dat dat van belang is voor je keuze tussen diesel of benzine, verder weet ik niet of het nieuwe type een betere koop is er zijn er volgens mij niet zoveel op het forum:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grand Cherokee, gekeken naar bouwjaar 2000 tot 2005 ongeveer

- welke motor is het meest betrouwbaar? (zowel benzine als diesel)

- en wat het het brandstofverbruik hiervan? (belangrijk item toch met onze literprijzen :wacko:)

- is de auto betrouwbaar?

- is nieuwe type na 2005 een betere koop?

- is het een fijne reisauto voor naar bv zuid frankrijk? etc.