Spring naar bijdragen

Gasdempers motorkap


Eeeeeek
 Share

Recommended Posts

Ik heb ze wel , maar wel de orginele goede , ik wil ze eventueel wel gratis opsturen naar je :

(prijs per set , de prijs van USD 23,-- zal we per stuk zijn)

Wij als bedrijf moeten natuurlijk ook netjes BTW en invoerrechten betalen.

Gasveer%204048%20WJ-hood.jpg

Gasverenset motorkap voor grand Cherokee WJ 1999-2004 (links en rechts hetzelfde)

Voor dit produkt is het volgende bestand beschikbaar: Gasveer 4048-close WJ -hood.jpg

€ 99.00 bestellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee werk er niet maar via via kom je overal

bij wijlhuizen even google zitten overal

nr 21-641-280-838 gasveer is 250 newton maar je moet 500 hebben

12 euro

eventueele kogelkopje

nr 21-641-280-838 euro 2,80

nog een leverancier al-ko ook even google

nr 280309 dit is nummer van 250 newton maar je moet 500 hebben

maar dan weten ze welke demper je bedoelt alleen even zeggen ik wil de 500 hebben

dus nummers alleen om type gasveer aan te geven zo dat ze begrijpen welke veer je nodig hebt

en dan zeggen ik wil 500 newton hebben ipv 250 newton

en dan met kogelkop of oog oog wat je nodig hebt

achter gas veren zullen ze ook hebben weet alleen niet wat ze kosten

:yes::bye1::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top! Zo te lezen werk je bij de leverancier. Ik wil er al wel vast 2 bestellen :)

Misschien ook de dempers van de achterklep? Die van mij beginnen bij extreem koud weer ook minder te worden. Laatst bleek de achterklep harder dan mijn hoofd :yes:

Greetz Harold

Als je ze toch naar Gorssel laat komen,graag twee erbij voor mij!

groeten Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de info! Ik heb meteen een mail gestuurd naar Alko met verzoek of ze 4 gasveren van 500N kunnen leveren (Walter, ik laat je de vorderingen van de levering weten!)

Ik laat de ervaringen op het forum weten incl. de prijs thuis bezorgd.

Greetz Harold

Helemaal goed!

groeten Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de info! Ik heb meteen een mail gestuurd naar Alko met verzoek of ze 4 gasveren van 500N kunnen leveren (Walter, ik laat je de vorderingen van de levering weten!)

Ik laat de ervaringen op het forum weten incl. de prijs thuis bezorgd.

Greetz Harold

Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen, de klep van mijn WJ heb ik ook al op mijn kop gehad:wacko:, dus zit ook aan vervanging.

Groet,

Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers,

De gasveren zijn besteld en worden donderdag verwacht.

Kosten 35 euro incl. de kogelkoppen en excl. porto! Da's wat anders dan de dealer :-)

Juiste artikelnr. is 'gasveer 280001' via leverancier Al-ko (even googlen voor de dichtstbijzijnde vestiging in jouw buurt.)

Kogelkopnr. is in M6: artikelnr. 212775

Dit gaat weer blauwe plekken schelen ;)

Greetz Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

m6 is goed omdat anders de kogelkop te groot word

kogelkopje zit ongeveer 1,5 cm schroefdraad aan dat even afzagen op goede maat en er op schroeven

dit ivm lengte originele gasdemper leg de nieuwe ernaast ivm lengte hij mag niet veel langer zijn paar mm en je ben klaar

als je het spul hebt zal je zien wat ik bedoel

watik al zij mijn gasdempers zijn nu al een jaar oud en nog steeds super en de kap is al vaak open geweest hoor

mijn collega heeft ze al 4 jaar en nog steeds goed

onze bevinding super dus voor dat geld :yes:

achter klep en raam veren hebben ze ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo Jeepers,

Nog even een aanvulling op het inkorten van de koppen. Hier dien je van beide kanten 7mm af te zagen. Niet meer! Anders houdt je te weinig (of geen :whistle:) schroefdraad over. In pricipe blijft de klep al hangen na het vervangen van 1 gasdemper, maar door 2 te vervangen heb je een knappe storm nodig om 'm naar beneden te krijgen.

Wat overigens ook wil is van de originele dempers de koppen af te halen. De circlip kun je vast slaan op de schroefdraad. Scheelt ook weer 5 euro per gasdemper! Voor 25-35 euro kun je dus klaar zijn.

Greetz Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb ze bij een bedrijf (JeepChryslerParts.co.uk) in Engeland via Ebay besteld:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330403235749#ht_926wt_941

Inclusief verzenden was het 42.39 pond (€49,93 EUR)

Is prima aangekomen en heb ze zonder problemen bevestigd!

Hoop dat iemand er iets aan heeft.

Nick

bewerkt door spam4u2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers,

Nog even een aanvulling op het inkorten van de koppen. Hier dien je van beide kanten 7mm af te zagen. Niet meer! Anders houdt je te weinig (of geen :yes:) schroefdraad over. In pricipe blijft de klep al hangen na het vervangen van 1 gasdemper, maar door 2 te vervangen heb je een knappe storm nodig om 'm naar beneden te krijgen.

Wat overigens ook wil is van de originele dempers de koppen af te halen. De circlip kun je vast slaan op de schroefdraad. Scheelt ook weer 5 euro per gasdemper! Voor 25-35 euro kun je dus klaar zijn.

Greetz Harold

Ik heb ze er op zitten en ze zijn prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...