Menno Geplaatst January 13, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 wie heeft er een dana 300 achter een automatenbak (th350/400) hangen?? mijn voorste aandrijfas loopt namelijk tegen de olie pan aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis79 Geplaatst January 13, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 ja heb ik met een th 350 oer versie zonder electonica. Maar komt dit door je patrol assen..? of ook gewoon met de jeep as? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst January 13, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 ik heb de patrolassen eronder, maar het heeft meer te maken met de combi dana300 en de oliepan van de automatenbak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst January 13, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 (bewerkt) ik heb de patrolassen eronder, maar het heeft meer te maken met de combi dana300 en de oliepan van de automatenbak. Heb jij jouw motorblok hoger geplaatst voor zoals Jaap met zijn wrangler had gedaan? Als jij je dana 300 hoger zou leggen. Dus de transfercase lowering weghaalt zal hij er niet tegen aankomen of wel? De cj7 van Dennis heeft ook een TH350 en dana 300 combi en nergens last van. Kan jij een foto maken van de situatie en waar het precies tegenaan loopt. January 13, 2010 bewerkt door michel1972 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 13, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 Andere olie pan monteren op de automaat (of aanpassen) Dit komt meer voor met de D300/TH400 combi. Ook met TF727 en TF999 overgens..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst January 13, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 Ik heb ook een Dana 300 achter de TH400. Bij mij is alles vrij, al komt de aandrijfas wel redelijk dicht in de buurt van het vacum membraam. Misschien jouw dif iets meer naar de bestuurderskant als bij de D44 as? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst January 13, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 heb ook een d300 + th400. Ik heb mijn D300 met de "clocking ring" in de laagste stand moeten installeren anders ging het moeilijk. Heb nu +/- 1.5 cm speling met heavy duty aandrijf as. geert/jeepershome (zelfde combo als jij) heeft het carter van zijn th350 moeten aanpassen, wellicht staan er op zijn site wel foto´s van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst January 13, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 diff zit zowat onder het chassis dus daar ligt het niet aan, ik heb net ook de dana een slag gedraaid en nu past ie wel langs de olie pan. maar maakt het niet uit in wat voor stand de tussenbak eronder hangt? ik kan hem nog een tandje rechtsom geven maar dan komt me skidplate te laag, wel meer ruimte op de aandrijfas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst January 13, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 Ohh ja, Ik had natuurlijk ook die Novak kit waarbij de D300 te klokken is in 3 standen, heb dit dan vermoedelijk gelijk gedaan bij monteren. Skidplate heb ik destijds wel aan moeten passen, dit omdat de bak veel te hoog zat voor de hoek van de achterste aandrijfas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst January 13, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 bij mij hangt ie er nu zo onder het liefst klok ik hem wat meer links om (omhoog) want dan hoeft me skidplate niet zo laag, maar dan loop ik met me stang van de pook vast en ik vind de stand van de yoke ook te veel omhoog wijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 13, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 Op het eerste plaatje lijkt hij in de orginele stand te hangen, zou het zo laten....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst January 14, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 14, 2010 Kun je niet zelf een plaat maken ? Ik heb dat bij mijn cj toen ook gedaan, gaf meer ruimte voor de aandrijfassen, was sterker en scheelde me 4 cm. bodemvrijheid ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst January 14, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 14, 2010 ik was wel van plan om wat zelf te maken want op de originele plaat past het niet, maar ik vindt de rechter onderkant van de tussenbak zo laag hangen. dan moet ik een plaat maken die nog lager komt dan dat ik het origineel had zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst January 14, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 14, 2010 Zal vanavond even foto maken hoe het nu bij mij zit, misschien heb je er iets aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst January 14, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 14, 2010 of in de bodem gaan zagen. en de boel iets omhoog halen. dan komt de hoek ook beter uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst January 14, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 14, 2010 Bij deze enkele foto's. Hoop dat er wat op te zien is, dit omdat ze slechts met een tel gemaakt zijn. [ATTACH]6292[/ATTACH] [ATTACH]6293[/ATTACH] [ATTACH]6294[/ATTACH] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst January 14, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 14, 2010 (bewerkt) bedankt voor de foto's charlie, kan je er misschien eens een keer een rolmaat bij houden en vertellen hoeveel cm het laagste punt van jouw skidplate is? ik bedoel dan vanaf onderkant chassis gemeten. January 14, 2010 bewerkt door Menno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst January 14, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 14, 2010 Doe ik morgen even voor je, is kleine moeite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst January 15, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 15, 2010 Zoals afgesproken. Bij mij is onderkant chassis tot onderkant skid-plat ca 12 cm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst January 16, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 16, 2010 okee, daar kom ik ook op, dank je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst March 4, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 4, 2010 Bij deze enkele foto's.Hoop dat er wat op te zien is, dit omdat ze slechts met een tel gemaakt zijn. [ATTACH]6292[/ATTACH] [ATTACH]6293[/ATTACH] [ATTACH]6294[/ATTACH] jammer dat je foto's zijn veranderd ik had ze eigenlijk nog even nodig om te kijken in wat stand hij bij jouw staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst March 4, 2010 Rapporteren Share Geplaatst March 4, 2010 Ik snap niet hoe die foto's weg kunnen zijn Menno, ik heb ze namelijk niet weg gehaald. Vermoed dat het iets met de crash van de database van even terug te maken heeft gehad. Ben dadelijk nog achter, zal dan even nieuwe voor je maken. Vertel maar waar het je vooral om gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst March 4, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 4, 2010 dank je richard, je hebt me al gebeld. ik ga zondag wel effe spieken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.