Spring naar bijdragen

aandrijfas


Menno
 Share

Recommended Posts

ik heb de patrolassen eronder, maar het heeft meer te maken met de combi dana300 en de oliepan van de automatenbak.

Heb jij jouw motorblok hoger geplaatst voor zoals Jaap met zijn wrangler had gedaan? Als jij je dana 300 hoger zou leggen. Dus de transfercase lowering weghaalt zal hij er niet tegen aankomen of wel?

De cj7 van Dennis heeft ook een TH350 en dana 300 combi en nergens last van.

Kan jij een foto maken van de situatie en waar het precies tegenaan loopt.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb ook een d300 + th400.

Ik heb mijn D300 met de "clocking ring" in de laagste stand moeten installeren anders ging het moeilijk.

Heb nu +/- 1.5 cm speling met heavy duty aandrijf as.

geert/jeepershome (zelfde combo als jij) heeft het carter van zijn th350 moeten aanpassen, wellicht staan er op zijn site wel foto´s van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

diff zit zowat onder het chassis dus daar ligt het niet aan, ik heb net ook de dana een slag gedraaid en nu past ie wel langs de olie pan.

maar maakt het niet uit in wat voor stand de tussenbak eronder hangt? ik kan hem nog een tandje rechtsom geven maar dan komt me skidplate te laag, wel meer ruimte op de aandrijfas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Bij deze enkele foto's.

Hoop dat er wat op te zien is, dit omdat ze slechts met een tel gemaakt zijn.

[ATTACH]6292[/ATTACH]

[ATTACH]6293[/ATTACH]

[ATTACH]6294[/ATTACH]

jammer dat je foto's zijn veranderd0002041D.gif

ik had ze eigenlijk nog even nodig om te kijken in wat stand hij bij jouw staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap niet hoe die foto's weg kunnen zijn Menno, ik heb ze namelijk niet weg gehaald.

Vermoed dat het iets met de crash van de database van even terug te maken heeft gehad.

Ben dadelijk nog achter, zal dan even nieuwe voor je maken. Vertel maar waar het je vooral om gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...