Spring naar bijdragen

Zondag 13 Maart Jeep®Tour Brabanttour op BPS & GPS


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ok dan..hier is het vers van de JCN-pers. biggrin.gif

UITNODIGING JEEP®"BRABANT"TOUR

Op zondag 13 maart 2005 zal een prachtige Jeep®Tour met plenty off-road worden verreden om en langs de rivier de Donge in de "Heerlijkheid Dongen" gelegen in provincie Noord-Brabant. De "Heerlijkheid Dongen" werd in 1287 gesticht door de heer Willem van Hoorne en Altena, maar na een eeuw kwam de "heerlijkheid" in handen van Willem van Duivenbode (Geen familie van Theo). Gelegen op de grens van de Baronie en de Meierij en Holland en Brabant werd het gebied eeuwenlang doorkruist door legers van vriend en vijand.

De Jeep®Tour zal worden gereden op roadbook, naar wens in meters of mijlen, met co-ordinaten en zal op de eindlocatie worden afgesloten met een perfect oosters specialiteitenbuffet, opgemaakt door een rasechte Brabander met Rotterdams accent.

Het programma voor de zondag 13 maart is als volgt: Aanmelding: Tussen 09.00 en 10.30 uur. Koffie, thee, limo en appelpunten

Startlocatie: Café ’t Trefpunt (Hoofdstraat 91, 5109 AB ‘s Gravenmoer)

Briefing: Om 09.30 uur, 10.00 uur en 10.30 uur

Start: Vanaf 10.00 uur tot 11.00 uur vanaf parkeerterrein Café ‘t Trefpunt

Finish: 16.30 uur op eindlocatie: Eetcafé de Baan, (Hoogstraat 96, 4909 AV Oosteind)

Buffet: 17.00 uur en tijdens het buffet de prijsuitreiking

Prijzen, routebeschrijving, inschrijvingen en een klassiek "nieuwe kansen voor de Jeep van Jansen" wink.gifbiggrin.gif allemaal op de site van JCN.

Gaat wel een erg leuk dagje worden heb ik zo'n gevoel. smile.gif

PS:

voor de bekenden van het terrein in Loon Op Zand is het daar vlakbij. Een aflslag of twee eerder (Bergstraat) in en doorrijden tot 's Gravenmoer. Simpel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij zal het ook wel ergens achterin meehobbelen worden.. de jeep rijdt wel maar zal op de weg met meer dan gemiddelde belangstelling gevolgd worden door de sterke arm der wet met als vermoedelijk resultaat dat oom agent in een keer zijn hele maandquotum aan bonnen kan uitschrijven.

Ben wel in het bezit van een GPS, overigens. Voor iemand die wel een jeep heeft maar geen GPS misschien een interessante sammenwerking smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Mar 4 2005, 13:45

Ik ga off topic maar ik heb mooie GPS jes voor in de Jeep

Ideaal voor balletje  pijltje ritjes  MIO 268

mobiele GPS

<div align="right">

Valt nogal mee hoor... wink.gif

Maarruh, veel te duur. Genoeg apparaten die hetzelfde doen voor de helft van het geld. (zonder opsmuk en MP3 speler dan)..maar dat is natuurlijk een discussie op zich.

Ik daag je uit om een topic te openen over GPS systemen. cool.gif (*edit, staat er al)

On-topic:

Volgens mij is er een (beperkt) aantal huur/leen-GPS apparaatjes te verkrijgen bij de inschrijving voor diegene die BPS niet willen/kunnen.

...maar pin me daar niet op vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by zwerfster@Mar 11 2005, 15:48

Wat een stelletje verwende jpers. Nog effe en we hebbe een automatic pilot. Nevernooitineenjeep zo'n ding, feel the feeling of freedom. Doeityourself, uiteraard met je jeep. ph34r.gif <div align="right">

thumbsup.gif

... wij rijden op de zon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...