Spring naar bijdragen

Vond een paar mooie rots blokken in Johnson Valley


aw12345
 Share

Recommended Posts

Zal het later in de avond proberen in het Nederlands te vertalen.

Hier is het verhaal van vandaag's avontuur

Date: 1-8-10

Trails/Area: Crowbar

Rating: Difficult

After looking at the trail heads of Riffel canyon and Crowbar last Sunday Mr Freddy and me decided that the Crowbar trail needed exploring.

So early this morning of to JV we went.

The start is either a rockface/waterfall that is about 8 feet high and about as slick as snot or there is a bypass that looks worse than it actually is.

So here is the skinny if you are bored with Motino wash, want a bit more challenge than Cougar Buttes, don't quite want to do Sledgehammer but want a bit more fun than Clawhammer then this is the ticket. Lots or rocks some nice little waterfalls and a few very tight squeezes. We explored and hiked several offshoots to try and find a way out. There are actually a couple more possibilities but We figured we hiked enough.

After all this fun we roamed around Mitch;s backyard some found a a bonded mine did some steep of camber stuff and eventually ended back on Camprock rd

All in All a great day of wheeling

Bypass to enter the trail

crowbar002.jpg

crowbar001.jpg

crowbar006.jpg

crowbar008.jpg

crowbar009.jpg

crowbar010.jpg

crowbar015.jpg

crowbar017.jpg

crowbar018.jpg

crowbar016.jpg

bewerkt door aw12345
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooiste van open OHV areas is dat je kunt gaan en staan waar je wilt geen restikties van dit paadje of dat weggetje, Je rijd gewwoon waar je wilt zie een berg helling waar je tegen op rijden wil dan doe je dat gewoon.

Is leuk om te exploren, zijn ook een boel oude buiten gebruik mine sites in de area

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ik even samen met mijn echtgenote deze zomer op vakantie mogen komen bij jullie ?

Als ze terreinrijden leuk vind is dat wel een idee, zo niet dan denk ik dat je ze alleen in het donker met d'r ogen dicht ziet. Ik kan me wel vermaken van dusk till dawn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaja, ze houdt van terreinrijden.

maar praktisch gezien: als ik hier op het vliegtuig stap richting governatorland... dan sta ik daar in L.A. met mijn valiezen...

Hoe moet het dan verder ?

Ik heb nl. geen flauw idee waar ik daar màg rijden, en nog een bijkomend klein detail: waarschijnlijk heb ik ook nog een Jeep nodig...:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeeps kun je huren. Voor het vinden van tereinen kijk zo nu en dan op

WWW.myjeeprocks.com of koop het boekie Guide to Southern California backroads and 4wheel drive trails. By Charles Wells. Geeft een vrij goede beschrijving voor een hoop van de trails. Er is ook een voor Noord California, Colorado trails en Moab Utah. Of doe een online search. Voor de meeste trails kun je GPS coordinaten vinden. Kunt Natuurlijk ook een Jeep kopen heb er een mooie wheeling vakantie mee en zet hem daarna op de boot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...