Spring naar bijdragen

Performance??


Cyn
 Share

Recommended Posts

Ik heb gisteren mijn eerste Cherokee uit 1992 gekocht. Nu staat er achterop "Performance". Ik ben gisteren de halve dag aan het googlen geweest wat dit inhoudt, maar kan er niks over vinden. Is dat een bepaalde uitvoering qua exterieur en/of interieur, of is de wagen ooit gechiptuned? Wie kan mij er meer over vertellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom.:lol:

We hebben op dit forum een hele handige functie.

Ze hebben het "zoeken" genoemd.:P

Als je dit gaat gebruiken met bv. Cherokee Performance kom je het volgende oa.tegen.;)

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=10992&highlight=cherokee+performance

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=384&highlight=performance

Succes.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel voor de tip! Ik ben een stuk wijzer. Ik dacht eerst dat het een verkoopverhaal was en dat de verkoper er performance stickers op geplakt had. Maar de specificaties die andere forumleden aandragen kloppen als een bus:

- zwarte velgen

- leder interieur (stoelen, deuren en dashboard

- electrisch verstelbare stoelen

- hi & low gearing

- meegespoten bumpers

- mistlampen in voorbumper

- verlaagd en een dubbel uitlaat systeem: ga ik zo even checken

Of hij meer pk's heeft weet ik niet, op het kentekenbewijs staan geen pk's vermeld. Dat zal ook niet meer te meten zijn, want met de leeftijd heeft hij er waarschijnlijk een aantal verloren.

I.i.g. ben ik blij dit forum te hebben gevonden. Er staan een hoop tips op. Ik wil zelf leren sleutelen en dit schijnt een goede auto daarvoor te zijn. Maar laat ik beginnen met het opknappen van de carrosserie. Er zitten wat roestplekjes hier en daar en de mistlamp is stuk.

Zou het ooit een classic worden? Ik ga i.i.g. proberen 'm voor het nageslacht te bewaren.

bewerkt door Cyn
laatste zinnetje vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...