Spring naar bijdragen

remvoeringen


Ton Takel
 Share

Recommended Posts

Beste mede-forummers,

Van mijn 1991 cherokee is de remvoering linksachter geheel losgekomen.

Merkte problemen door soms wegvallen remkracht (pedaal bijna op de bodem) en dan weer wel remdruk. Vanmorgen sloeg ie na 2mtr achteruit vast. Paar keer hobbelen en toen schoot de boel los . Volgens wegenwacht zelfde probleem als bij Citroëns. Lijkt alsof de ABSpomp de geest heeft gegeven, maar eerst de voeringen mmaar vervangen.

Trommels beide wielen met veel moeite losgekregen, alleen links probleem.

Waar vind ik handleiding voor (de)-montage.

Wie helpt me verder, zodat ik van het weekend aan de slag kan?

gr.

Ton Takel

Assendelft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen boris,

inderdaad dat was ik dus. Blijkt nu dat linkerachterremvoering er volledig af lag. Het pedaal zit weer bovenin en de pomp lijkt het te doen. Voor alle zekerheid ga ik 'm wel demonteren, maar eerst die trommels maar eens overhalen. Je hoort nog wel van me. Prettig weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ab,

nogmaals dank. Vandaag halve dag geworsteld met rechter achterwiel. Nieuwe voeringen bij Gamo in Beverwijk kunnen halen. Na anderhalf uur geètter de zaak los. Borgcupjes van pen/veer-constructie (midden in voering) totaal verrot, als een haas opnieuw naar B'wijk en wat vervangends kunnen vinden. Al met al maar 1 wiel kunnen doen, morgen verder met andere. Prettig weekend verder.

gr. Ton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...