Spring naar bijdragen

hoe "zuinig" is die van jou?


DarkGreen
 Share

Recommended Posts

  • 5 months later...
  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kon het niet laten vandaag........dry.gif :

Over de snelweg naar Strand Horst volgens de WJ zelf bij 1750 rpm/106 echte km/u liep ie 16,7 ltr/100 km.

Op strand Horst boordcomputer gereset en...... de hele ochtend in het zand 99,9l/100km..... :worshippy:

In combinatie met het bolletje/pijltje gebeuren : 35,6l/100km :o

Vervolgens weer 125 snelweg kilometers en WJ vindt nu dat ie 19,8l/100 km nodig heeft :blink:

Het gaat helemaal nergens over, maar ik moet iedere keer weer lachen om die idiote cijfers :D:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat helemaal nergens over, maar ik moet iedere keer weer lachen om die idiote cijfers

die boordcomputer is inderdaad nogal optimistisch. Werkt gewoon op het principe van een ouderwetse vacuummeter die je op het inlaatspruitstuk kunt aansluiten; Als je uiteindelijk gaat tanken , schrik je je meestal een aap.

Nu, één ding: het went... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu, één ding: het went... :lol:

Het went inderdaad, overigens over de hele dag gemeten zegt de BC dat ie 18,4 nodig had, oftewel 1 op 5,4. Bij het aftanken kwam ik uit op 1 op 5,2 dus redelijke accuraat.

Zal wel komen door de afwijkende bandenmaat en zo, maar ik ben altijd blij verbaasd als ie zuiniger als 1 op 5 doet !!!!:D;):B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...