Spring naar bijdragen

Raad de auto


ariev8
 Share

Recommended Posts

Meegaan met de tijd, hè.:yes:

Mwoah, gewoon op je kennis afgaan en combineren vind ik toch leuker. Een klassieker kiezen omdat het een klassieker is die verdient hier genoemd te worden i.p.v. de selectie af te stemmen op de onvindbaarheid op internet:)

Maar deze is leuk!

Hier vermoed ik een Ferrari 330 in een carrosserievariant die ik niet ken. Aan de schouderlijn te zien op Amerikaanse smaak afgestemd, de zijknipperlichtjes bevestigen het vermoeden dat het een Amerikaanse uitvoering is, maar ik zie toch een Pininfarina-neusje.

Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwoah, gewoon op je kennis afgaan en combineren vind ik toch leuker. Een klassieker kiezen omdat het een klassieker is die verdient hier genoemd te worden i.p.v. de selectie af te stemmen op de onvindbaarheid op internet:)

.

Tja. Met zo'n generatie kloof zal de kennis van autos groter zijn.

Je zal een hoop autos gezien hebben toen ze nog nieuw waren of op straat terwijl wij ze alleen via het internet kunnen bekijken.:yes:

Maar via het internet leer je wel een hoop. :yes:

Net zoals de raadplaat. Een model wat veel voorkomt bij de verschillende automerken. Ferraris 330s, Monteverdi's etc. etc.

Maar ze zijn het niet.;)

Dus zoek en leer met het internet.;)

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja. Met zo'n generatie kloof zal de kennis van autos groter zijn.

Je zal een hoop autos gezien hebben toen ze nog nieuw waren of op straat terwijl wij ze alleen via het internet kunnen bekijken.:yes:

Maar via het internet leer je wel een hoop. :yes:

Net zoals de raadplaat. Een model wat veel voorkomt bij de verschillende automerken. Ferraris 330s, Monteverdi's etc. etc.

Maar ze zijn het niet.;)

Dus zoek en leer met het internet.;)

4454-83972-ThumbsUpjpg-550x.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...