Spring naar bijdragen

aankoop expert gezocht


vinko
 Share

Recommended Posts

Hi guys,

Nou ik ben zover. Ik ben op zoek naar een mooie Limited uit 2001 en ik heb hem denk ik gevonden.

Nu heb ik wel een beetje kijk op wat goed is en wat niet. Maar zwarte vingers heb ik nooit. Ik weet dat het differentieel en de achteras goed moeten zijn, maar als ik er naar kijk weet ik niet wat ik wel en niet moet zien.

Ik ben op zoek naar iemand die met mij mee kan gaan om te kijken naar de bodem en het blok. De persoon bij wie ik hem wil kopen heeft een brug dus we zijn er zo klaar.

Het is in de omgeving Amsterdam en zou evt volgende week Zaterdag kunnen.

Iemand interesse of iemand die een mannetje weet die heirvoor te porren is.

Staat vergoeding tegenover uiteraard.

Thanks, Vincent

06-55 300 990

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...
Bel of stuur Ron een mail, hij kan je denk ik wel helpen.

http://www.offroad4all.nl/aankoopadvies.html

Succes.

Sorry voor de topic kaping maar wilde graag weten of die aankoop expert nog te regelen is. De link werkt niet meer en krijg de melding dat de website een andere eigenaar krijgt.

Jeep groet :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 ogen zien altijd meer als 2 ogen en het meenemen van een kenner kan absoluut geen kwaad. Aan de bodem , het chassis en de staat van een motor is veel terug te vinden maar dat wil niet zeggen dat een motor of auto dan goed zijn.

Wat ik wil zeggen is dat het absoluut verstandig is om een kenner mee te nemen maar dont shoot de kenner als er toch iets mis blijkt te zijn met de wagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 ogen zien altijd meer als 2 ogen en het meenemen van een kenner kan absoluut geen kwaad. Aan de bodem , het chassis en de staat van een motor is veel terug te vinden maar dat wil niet zeggen dat een motor of auto dan goed zijn.

Wat ik wil zeggen is dat het absoluut verstandig is om een kenner mee te nemen maar dont shoot de kenner als er toch iets mis blijkt te zijn met de wagen!

Dat valt ook te zeggen over een ANWB keuring die testen uitvoert door visuele herkenning en "airco aan en uitdoen" -testen. Ik heb dan liever een echte Jeep kenner die me helpt.

Bedankt voor alle tips! :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat valt ook te zeggen over een ANWB keuring die testen uitvoert door visuele herkenning en "airco aan en uitdoen" -testen. Ik heb dan liever een echte Jeep kenner die me helpt.

Bedankt voor alle tips! :yes:

Het woord ANWB is bij niemand gevallen en dat zegt al genoeg!

Het is geen kunst om een jeep te kopen, het is een kunst ermee te leven. Zowel technisch als financieel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...