Spring naar bijdragen

Automaat of Handgeschakeld


kenzo
 Share

Recommended Posts

Hallo,

ben ik weer :D

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Cherokee handgeschakeld.

Nu kreeg ik vanmorgen een reactie hierop met de mededeling dat hij een automaat handiger / sterker vond.

Nu is mijn vraag wat jullie er onder zouden hangen... een Automaat of Handbak?

Ik vind het het stoerste als ik zelf kan schakelen, maar is dit het enige voordeel...

Wat raden jullie me aan?

Vriendelijk bedankt!

Kenzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je de zoekfunktie hier gebruikt kom je alleen in de topics waar weinig tot geen informatie in staat... ;)

me oude jeep heeft een schakelbak... nadeel : te weinig koppel tegen zandhellingen. snelheid maken in ze 3 en dan terug schakelen naar 2 lijd vaak tot graven van de wielen... maar met een hoop ervaring.. lukt alles natuurlijk

was natuurlijk wel een motor waar meer rook uit kwam dan kracht :frusty:

:lol:

de jeep waar ik nu mee rijd is een automaat. heb der geen nadelen mee eigenlijk. je zet hem in ze drive en je kan goed gedoseerd gas geven ben der zeer te vreden mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je beetje door gaat studeren op de AW4 bak (XJ automaat bak) dan kom je erachter dat met een klein beetje electronica je hem in een versnelling kan "dwingen" dus het beste van bijde werelden imo.

Kun je aub uitleggen wat je bedoeld

En verder... hoe werkt dat met automaat

Moet je wel zelf nog schakelen tussen 2 & 4wd, en welke versnellingen heeft automaat?

R - N - 1 - verder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ben ik benieuwd naar je edit :frusty:

Nee, is inderdaad een goed idee om eens te gaan kijken en te rijden met een automaat...

bedankt

** edit **

Ik heb eens gekeken, maar ik kan hier in de buurt (zuid-limburg) nergens een 4 liter automaat vinden...

bewerkt door kenzo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...