Spring naar bijdragen

Grand Cherokee 5.9 LX


Paparazzi
 Share

Recommended Posts

Complimenten voor het gedane werk!!, Zoek nog steeds ook een goed adres om te tinten, bij wie heb je het laten doen? en hoeveel mag het kosten?

Ben er zelf ook erg blij mee moet ik zeggen. Het tinten van de ramen heb ik bij een goede klant van me laten doen (Formaat en Vision in Ankeveen) dus de kosten....tja....dat weet ik nog niet zie de rekening wel verschijnen. Het staat in ieder geval erg mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WOW !!!!!Die 5.9 ziet er sjiek de fiebel uit ,echt Superrr

Ik heb er ook over zitten te denken,

om hem helemaal te laten spuiten en dan de kleur matzwart, maar nu is mijn vraag aan jou aangezien jij spuiter bent! Ga je op matzwart alles zien qua krasjes of valt dat wel mee...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WOW !!!!!Die 5.9 ziet er sjiek de fiebel uit ,echt Superrr

Ik heb er ook over zitten te denken,

om hem helemaal te laten spuiten en dan de kleur matzwart, maar nu is mijn vraag aan jou aangezien jij spuiter bent! Ga je op matzwart alles zien qua krasjes of valt dat wel mee...?

moet zeggen dat ik nog geen hele auto in de matte lak heb gezet, maar wel bepaalde delen. Is in principe ook gewoon blanke lak maar dan mat ipv hoogglans. Of je daar meer op ziet dan op glans denk het niet maar dat zeg ik, nog nooit een hele auto der mee gespoten je ziet het voor de rest ook nog heel weinig. Zal wel heel mooi zijn denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...