Spring naar bijdragen

Knakken rechts voor


Recommended Posts

Ja hoor weer vlak voor de trip een probleempje als ik vrij vlot aan kom rijden en ik stuur naar links dus het gewicht van de auto drukt als ware op het rechter wiel komt er een hele harde knak vrij als of ik over een steen rij.

ik vermoed dat het kruisje beetje op is. of lager maar lager zou je constant moeten horen ook als je recht door rijdt lijk me. iemand ervaring?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeden avond,

heb vandaag rechts voor gecontroleerd op allerlei manieren en heb totaal niks kunnen vinden! alles ziet er goed uit en werkt zo op zicht naar behoren. misschien dat het die bladveer rechts voor zou kunnen zijn door enige roest vorming maargoed.

Stabi stang zit er nog gewoon op.

morgen ff mee verder dus ik hou jullie up to date

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gekeken nick en even allemaal aangehaald maar ze zitten hartstikke vast. stabi stang was op de voor as wel wat losjes dus die heb ik verder aan gedraaid en verder helemaal niks kunnen vinden dus ik ga gewoon naar normandie/bretagne donderdag met dat ding en ik zie het wel:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Hartstikke bedankt Hans!

Ik verblijf in bretagne maar ik vertoef me overdag in normandie. colleville sur mer en omgeving caen. wo2 setting is een 2de hobby van die samen met de jeep perfect te beoefenen is. beoefenen met de jeep waarom? denkt iedereen? dat zal ik na de zomer wel laten zien het zit momenteel weinig tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...