Spring naar bijdragen

xenon in GC 2006 problemen


Recommended Posts

hoi,

ik heb een xenon set gekocht voor mijn jeep grand cherokee uit 2006. het inbouwen leek heel simpel, omdat het simpel inklikken leek, maar toch niet dus...

als mijn motor uit staat, gaan de xenon lampen aan en blijven aan, maar als de motor aan gaat gaan de lampen na een aantal seconden (soms iets langer) knipperen en vallen daarna uit.

na het doormeten van de contacten kwam ik er achter dat bij de normale aansluiting van de hb4 lampen er al 12V staat als de lamp uit staat en naar 14v gaat als de lamp aan staat. ik zou verwachten dat de xenon dan ook aan zou gaan als de lichtschakelaar uit zou staan, maar dat is weer niet het geval.

heeft iemand al eens eerder xenon in de WK versie gebouwd ? dan hoor ik graag hoe je dit gedaan hebt, want ik begrijp er niets meer van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou de set kunnen laten schakelen middels 2 relais. Die zijn minder gevoelig voor spanningswisseling als de xenon ballasten.

Dus de ballasten een stabiele voeding geven via het relais.

Je schakelt nu de ballasten met de originele aansluiting van de originele lampen waarschijnlijk.

Waarom er 12 resp 14 volt op die aansluitingen staat is mij niet helemaal duidelijk.

P.s. wat voor xenonset heb je?

Groet Hans:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...