Spring naar bijdragen

speedometer gear


Moto
 Share

Recommended Posts

Ben aan het zoeken geweest op het internet voor een tandwieltje in de tussenbak om de goede snelheid weer op de km-teller te krijgen. Heb een afwijking van zo'n 155 ongeveer.

Heb een combinatie van overbrenging 1:3.55 en 33-ers banden

Nou zegt de ene tabel 30 tandjes terwijl een ander 31 opgeeft.

Is er iemand met praktijkervaring die mij kan vertellen wat het nou moet zijn.

Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ben er klaar mee.

Vandaag naar B&S gereden voor een 31-tands exemplaar en nog wat andere spullen.

Niet op voorraad en volgens Jan S. ook niet meer te bestellen :cry::lol::frusty::frusty::frusty::frusty: Schijnt niet meer gemaakt te worden. :cry:

Ga maar eens op zoek op het internet of deze nog voor een "normaal" bedrag te bestellen zijn.

Iemand nog 1 liggen. 31-tands ????? Lengte asjes niet belangrijk. Ben er achter dat deze gewoon eruit te tikken zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Ruud Verhof
Nou, ben er klaar mee.

Vandaag naar B&S gereden voor een 31-tands exemplaar en nog wat andere spullen.

Niet op voorraad en volgens Jan S. ook niet meer te bestellen :cry::lol::frusty::frusty::frusty::frusty: Schijnt niet meer gemaakt te worden. :cry:

Ga maar eens op zoek op het internet of deze nog voor een "normaal" bedrag te bestellen zijn.

Iemand nog 1 liggen. 31-tands ????? Lengte asjes niet belangrijk. Ben er achter dat deze gewoon eruit te tikken zijn.

Je kan ze ook bestellen bij de dealer, een paar jaar geleden rond de €10-15

Ik heb (short) 28, 30 en 33 liggen

bewerkt door Ruud Verhof
Info
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep,

Tnx.

Heb de bste man inmiddels een mailtje gestuurd met eventuele bestelling en over hoe e.e.a. af te handelen.

Komt vast goed. :lol: Nu maar hopen dat hij ze wel kan leveren.

Wilde via zijn website rechtstreeks bestellen, maar vond het geen goed idee om mijn creditcardgegevens over een http-site te sturen. Daarvoor gebruik men doorgaans toch https. Iets veiliger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ook nog een 32 tands liggen met een lang asje. Zelf heb ik met een korte as nodig.

Zojuist de lange as uit de 32-tands getikt, en de korte uit de 35-tands.

Korte asje weer in de 32 tands getikt en alles werkt weer. Zojuist even gereden met de Tom-tom als referentie. Nu nog maar een afwijking van zo'n 5%. Is in ider geval beter als wat ik ooit heb gehad. En dat allemaal op zaterdagochtend vroeg. :lol:

@Marcel79: Ik schrok nogal van de prijzen van 4wd.com voor deze tandwieltjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ook nog een 32 tands liggen met een lang asje. Zelf heb ik met een korte as nodig.

Zojuist de lange as uit de 32-tands getikt, en de korte uit de 35-tands.

Korte asje weer in de 32 tands getikt en alles werkt weer. Zojuist even gereden met de Tom-tom als referentie. Nu nog maar een afwijking van zo'n 5%. Is in ider geval beter als wat ik ooit heb gehad. En dat allemaal op zaterdagochtend vroeg. :lol:

@Marcel79: Ik schrok nogal van de prijzen van 4wd.com voor deze tandwieltjes.

Ja klopt maar had al een knappe bestelling lopen dus denk dan maakt het ook niet meer uit. Kosten toch al weer zat dan ga ik op zo'n tandwieltje ook niet stuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een mailtje uit de States gekregen dat mijn 31-teeth speedo gear op de post is.

Deze man heeft bakken vol (gebruikt) voor $ 16,-. Verzendkosten $ 7,-

Zie: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150351058523

Met lang asje, maar is geen probleem om een korte er in te zetten. Had ik afgelopen weekend al met de 32 tands gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een mailtje uit de States gekregen dat mijn 31-teeth speedo gear op de post is.

Deze man heeft bakken vol (gebruikt) voor $ 16,-. Verzendkosten $ 7,-

Zie: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150351058523

Met lang asje, maar is geen probleem om een korte er in te zetten. Had ik afgelopen weekend al met de 32 tands gedaan.

we hadden al een Jeep docter en nu een tand arts..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n tandwieltje van 4wd ook binnen en erin gezet 4.0l 32ers en ga naar 4.10 overbrenging dus 35 tands besteld maak de oude open en wat komt eruit............... 35 tands:blush:

Dus als iemand nog een zo goed als nieuwe 35 tands nodig heeft ik heb er een over......:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een mailtje uit de States gekregen dat mijn 31-teeth speedo gear op de post is.

Deze man heeft bakken vol (gebruikt) voor $ 16,-. Verzendkosten $ 7,-

Zie: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150351058523

Met lang asje, maar is geen probleem om een korte er in te zetten. Had ik afgelopen weekend al met de 32 tands gedaan.

Bedankt voor de tip zal er is naar kijken :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...