Spring naar bijdragen

Transportmiddel voor Cj5 (body)


Gumy
 Share

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een transportmiddel om mijn Cj5 body te verplaatsen naar een locatie waar ik hem EINDELIJK kan gaan spuiten..

In eerste instantie ik had zo'n "auto-aanhanger" in gedachte, maar volgens mij heb je daar een E-rijbewijs voor nodig..(en die heb ik nie) Heeft misschien iemand een andere oplossing?? (omgeving Tilburg)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar een transportmiddel om mijn Cj5 body te verplaatsen naar een locatie waar ik hem EINDELIJK kan gaan spuiten..

In eerste instantie ik had zo'n "auto-aanhanger" in gedachte, maar volgens mij heb je daar een E-rijbewijs voor nodig..(en die heb ik nie) Heeft misschien iemand een andere oplossing?? (omgeving Tilburg)

Een bakfiets:whistle:

Gr Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar een transportmiddel om mijn Cj5 body te verplaatsen...

een CJ5 onderstel? :yes:

Maar tot 750 kg kan het toch gewoon met een B rijbewijs? Zo zwaar kan een CJ5 body niet zijn. De mijne woog kompleet maar 1250kg. En anders een vriendelijke buurman (of beter, een aardige buurvrouw) charteren.

bewerkt door GJ_
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit hangt wel af van het laadvermogen van de tandemasser,dit is bepalend.

ik reed b.v met een omega 1700 kg (1800kg toegestaan op de trekhaak)en paardentrailer massa+laadvermogen1650 kg in het rond met alleen B.(ook al is hij leeg,ben je niet verzekerd)

maar tandemassers hebben vaak het laadvermogen incl.massa van 2 ton, dus ga je al snel over de limiet van 3500 kg.

Dus laadvermogen is belangrijk en toegestane trekgewicht auto.

auto moet altijd zwaarder dan aanhanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...