Spring naar bijdragen

maasvlakte


karmann
 Share

Recommended Posts

aankomend weekend (zaterdag)ga ik duiken in oostvoorne maar wil graag vrijdag een tussenstop maken op de maasvlakte,voor een beetje 4x4 plezier.

is het nog mogelijk daar te rijden ?

oftewel is dat legaal ? :D

De Maasvlakte is gewoon open en er kan nog gereden worden maar wel 1 hele belangrijke tip pas op waar je in duikt. De plassen daar worden alleen maar dieper en dieper en je zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste zijn die daar in zijn eentje gaat rijden en dan kan gaan bellen voor hulp omdat je tot aan je deuren in een modderput staat die op het eerste gezicht niet zo diep leek te zijn.

Pas op met duiken daar en hou alles goed in de gaten! Ik zie daar geregeld mensen weg gaan maar niet op eigen kracht.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maasvlakte is open die ouwe van mij was afgelopen weekend wezen rijden met de ya 126. kwam hij 2 laro rijders daar nog tegen verder helemaal niemand. terrein is gigantisch veel veranderd de afgelopen jaren. die grote plas is er niet meer net als het terrein van de motor rijders is weg. dus komen de ze vlak voor je auto scheuren en het liefst willen ze er over heen springen lekker afsnijden is er ook bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi ,bedankt voor de info,

dan zal ik vrijdag middag maar even kijken,maar de zj moet wel weer heel

terug dus ik zal het niet te gek maken.

wat het duiken betreft,we gaan helmduiken dus als je mij zoekt zit ik aan de andere kant van de luchtslang(onder water),als er aan de kant 2 gasten staan naast een grote pomp (nix te doen)zet ze dan maar aan het werk,want dan denk ik dat ik idd een beetje blauw aanloop op de bodem van het oostvoornse meer.:D:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vrijdag op de / in de maasvlakte geweest, leuk terrein,wel veel motorcrossers,:yes:

paar keer leuk vast gezeten, 1x moesten er wel 2 soezen aan te pas komen,maar kon er toch nog uit lieren, even een diepe plas over het hoofd gezien.:yes: (nog bedankt voor de hulp)

in ieder geval voor herhaling vatbaar,voor een zj (met 2"BB)wel veel korte hobbels,maar de V8 vermaakte zich prima, schade : halve bumper , maar dat mag de pret niet drukken,daar is hij voor gemaakt.

post-3362-12873022722415_thumb.jpg

(duiken ging ook erg goed,mooie omgeving, bij het oostvoorne meer.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

homemade met een beetje hulp van DETOURS.

Ik heb mijn lierplaat van mijn verkochte wrangler gebruikt en de rest aangepast aan de zj ongeveer zoals detours dit doet.

Wel ff puzzelen,maar zeer de moeite waard,nu ben ik ook bezig met een constructie voor de achterkant.

De constructie voor en achter zit vast aan de balken,voor waar ook het sleepoog aan vast zit.

[ATTACH][ATTACH][ATTACH]post-3362-12873022804532_thumb.jpg[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]

post-3362-12873022799788_thumb.jpg

post-3362-12873022801493_thumb.jpg

post-3362-12873022803216_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Op het Jeepforum moet je gemiddeld een paar maanden van te voren zoiets vragen wil je wat volk aantrekken. ;)

maar het zal er sowieso erg rustig zijn, op het forum waar actief gereden word zal er ook niet veel animo zijn ivm gereedmaken van de wagens voor een weekend mammut. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...