Spring naar bijdragen

Stuur scheef


Recommended Posts

Beste mede TJ'ers,

Bij mijn laatste modder 4x4 rit schoof ik door de blubber met mijn linker voorwiel tegen een boom. Schors eraf maar niks te zien aan de Jeep. Het was echt het rubber loopvlak tegen de boom. Ging ook niet al te hard. Echter staat wel mijn stuur wat scheef naar rechts. Dus staat als ik rechtuit rijd niet meer recht. Hoe stel ik dit af? Ik zie zo snel in de Haynes manual niet de oplossing.:blush:

bedankt alvast:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bus 14 los draaien (2 boutjes) , met dan aan Stang 13 draaien om hem recht te zetten.

Ik zet de auto meestal even met wielen van de grond , zorg dat de auto precies recht rijd , dan met stang 13 het stuur recht zetten.

Maar het heeft natuurlijk wel een oorzaak (stang 13 zal wel een beetje krom zijn geworden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bus 14 los draaien (2 boutjes) , met dan aan Stang 13 draaien om hem recht te zetten.

Ik zet de auto meestal even met wielen van de grond , zorg dat de auto precies recht rijd , dan met stang 13 het stuur recht zetten.

Maar het heeft natuurlijk wel een oorzaak (stang 13 zal wel een beetje krom zijn geworden).

Hey thanks, was een beetje druk dus geen tijd om eerder te kijken op Jeepforum. Ik wil je tip zeker zsm gaan proberen. Ik hoop deze week nog. Laat jullie weten of het gelukt is. Als het krom is zal ik me ook melden.

Jeepers, bedankt.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen hierboven, het was inderdaad alleen ff 14 losmaken (met de wielen recht vooruit op de grond) en daarmee je stuur rechtzetten. Stang 13 zal wellicht iets gehad hebben maar er is niks aan te zien.

Alle eer naar JeepEd die vrijdagavond het voor mij even gefixed heeft :bye1:

En ook dank aan JanJeep voor de lekkere pot koffie die ik leeg mocht drinken :ph34r: gastvrijheid onder die Jeepers! Was gezellig!

Thanks!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...