Spring naar bijdragen

dropped pitmanarm


Recommended Posts

Ik zou niet je nuckle gaan vernachelen... om een goed conisch gat te maken heb je echt welmeer nodig dan een kitje voor op je boormachine. simpel is dict iig niet.

Je zou ook een iets minder gebogen pitman arm kunnen zetten. deze is voor een 4" veren lift ok...

En ja, zo te zien was je vlakke arm ok.... mag een beetje schuin staan... welke lift heb je in he veren? mogelijk is dit de kans om een verhogingsset te kopen.....

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ivm ophogen van mijn cj7 een dropped pitmanarm besteld van een cherokee , maar deze is te laag , heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen . de stuurstang ligt nu op een paar mm op de bladveren .

Ik zou gewoon een originele dropped pitmanarm van een cj kopen, want deze heeft namelijk wel de goede maat.:D

:(:bye1:

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het nodig dat je je pitmanarm moet verlengen?

Dat is de vraag die je je moet stellen.

Je stuurstang moet evenwijdig lopen met je panhardstand.

Of toch ongeveer. Er mag niet teveel verschil opzitten.

Als dit OK is dan moet je helemaal je pitmanarm niet verlengen.

Trouwens meestal ook weer een leuk klusje je pitmanarm van je stuurhuis krijgen. Je hebt een HEEL STEVIGE trekker hiervoor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeft geen probleem te zijn. Kwestie van beide kanten uitsturen en dan elk wiel een keer helemaal opkrikken (da's dus 4x krikken). Als de stuurstang de bladveren niet raakt is er niets aan de hand.

Hij raakt helaas wel de bladveren.Maaaarrr

Ik heb van een jeeper een 2,5 inch pitarm gekregen ,ga hem morgen monteren en hoop dan de problemen verholpen te hebben ,,kom er morgen op terug. Bedankt alvast voor jullie hulp:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het nodig dat je je pitmanarm moet verlengen?

Dat is de vraag die je je moet stellen.

Je stuurstang moet evenwijdig lopen met je panhardstand.

Of toch ongeveer. Er mag niet teveel verschil opzitten.

Als dit OK is dan moet je helemaal je pitmanarm niet verlengen.

Trouwens meestal ook weer een leuk klusje je pitmanarm van je stuurhuis krijgen. Je hebt een HEEL STEVIGE trekker hiervoor nodig.

nu loopt de stuurstang evenwijdig , helaas de oude pitmanarm af moeten slijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...