Spring naar bijdragen

jeepie kopen


marco
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb heeeeeeeeeel lang niets meer gepost.

Reden ooit een paarjaar geleden was ik een jeep aan het zoeken, en iedere keer op het laatste moment kreeg ik twijfel.

Nu ga ik een nieuwe poging wagen.:bye1:

As Zaterdag ga ik bij een particulier naar een cherokee 4.0 van 2001 met 130000 op de klok kijken. Prijs is al rond als de auto goed is zoals beweerd wordt dan is hij de mijne voor 7500 Euro.

Nu mijn vraag als leek aan jullie.

Heb ik teveelgeboden?

Waar moet ik in hemelsnaam allemaal naar kijken. Hoe kan ik bv de 4x4 testen op een nette manier met de eigenaar erbij?

Je hebt 4wiel hoog en laag. Laag mag alleen in het terrein maar mag hoog bv wel op harde weg? En mag ik hem onder het rijden wel in de hoog zetten?

Waar zitten de valkuilen bij een cherokee van deze leeftijd?

Alvast heel erg bedankt.

Mvg,

Marco

bewerkt door marco
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weinig valkuilen.. prima Jeep. :bye1:

Mooie prijs, wel bijzonder lage km. Klopt dit zeker??

Natuurlijk kun je de tussenbak netjes testen. Gewoon op een stukje gras of zand in part time 4wd zetten. Beetje rijden en wat sturen, hoeft helemaal niet lomp.

De full time stand kun je altijd en overal gebruiken. Onder het rijden kun je schakelen tussen full time 4wd en 2wd. Voor part time laag heel zachtjes rollen of stilstaan.

Geen speciale aankoop tips nodig voor die laatste XJ's.. rijden, schakelen etc moet gewoon soepel gaan. Van roest zul je geen last hebben. Of hij moet op het strand gebruikt zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is nu het verschil tussen parttime 4x4 en fultime 4x4, lo 4x4 dat begrijp ik (das de tractor modus :yes:).

Oooit heb ik een samuraitje gehad en deze had gewoon 2WD 4WD en 4Laag.

Dus het verschil tussen partime en fultime ontgaat mij.

Vooral omdat als je onder het rijden van 2wd naar fultime 4wd wil gaan je eerst langs de partime moet gaan (tenminste als ik de fotos hier op het forum bekijk) :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar dat is 4wd hoog.. die eerste drie standen kun je gewoon tijdens het rijden inschakelen. Ik meen tot iets van 70 km/u, daarna kun je in full-time verder.

In dagelijks gebruik zul je dat bijna nooit gebruiken trouwens. Kost toch iets extra brandstof en slijtage...:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En jullie hebben weer een jeepie erbij op het forum:lol:

Nu kan ik eindelijk ook jeeperen. voor 7300, vindt ik niet teveel. er zijn wat dingetjes (leer bestuurdersstoel gescheurd bv. ) maar voor de rest een keurige wagen. motor loopt als een zonnetje en alles doet het:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik voor zorgen voor die foto, maar eerst ff rijden;):D

Puur genieten die 6 pitter met automaat.

Het is een sport 60th aneversery uit 2001 met 130 dkm kleur platinum (gijs zilver) en gewoon lekker origineel dus ik kan aan de gang met opleuken, misschien een snorkeltje erop of zo :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil met alle plezier een fototje posten echter het werkt niet.

Ik kan geen online fotoalbum hier aanmaken zoals beschreven in faq .

Bij gebruikers instellingen vindt ik nergens de link foto en fotoalbum???

quoot;

Hoe gebruik ik fotoalbums?

Als lid kun je fotoalbums maken die gelinkt zijn aan je openbare profiel. Je kunt fotoalbums maken door naar de Gebruikersinstellingen te gaan en daar op de link 'Afbeeldingen & fotoalbums' te klikken en vervolgens op 'Fotoalbum toevoegen'. Elk fotoalbum kun je voorzien van een titel ('Jans vakantie naar Nepal') en een beschrijving ('Een handvol foto's van mijn recente avontuur') en is van een van de drie volgende typen: openbaar, privé of profiel.

  • Openbare fotoalbums zijn zichtbaar voor iedereen.
  • Privé-fotoalbums zijn alleen zichtbaar voor de staf (moderatoren, beheerders) en je vrienden en contacten (info).
  • Profiel-fotoalbums zijn alleen voor jou zichtbaar. Je kunt de afbeeldingen wel gebruiken om je openbare profiel aan te passen (info).
  • -------------------------quoot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...