Spring naar bijdragen

mud flaps


DATZZ5.9
 Share

Recommended Posts

Vandaag een setje mudflaps binnengekregen van Mopar voor de achterzijde van de ZJ, misschien een rare vraag: Er zit geen installatie tekeningetje bij, heeft iemand een fotootje ervan waarop duidelijk te zien is hoe ze bevestigd zijn of iets dergelijks er zitten 6 schroefjes bij.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een setje mudflaps binnengekregen van Mopar voor de achterzijde van de ZJ, misschien een rare vraag: Er zit geen installatie tekeningetje bij, heeft iemand een fotootje ervan waarop duidelijk te zien is hoe ze bevestigd zijn of iets dergelijks er zitten 6 schroefjes bij.

Alvast bedankt

is 'n gok : 3 schroefjes links en 3 schroefjes rechts ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb:frusty: maar aangezien jij veel wijsheid hebt kan je er vast wel wat meer over vertellen:Pwant blijft nog steeds een serieuze vraag:yes: maar ga morgen even experimenteren, hou jullie op de hoogte zodat de vergaarde kennis doorgegeven kan worden:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb:frusty: maar aangezien jij veel wijsheid hebt kan je er vast wel wat meer over vertellen:Pwant blijft nog steeds een serieuze vraag:yes: maar ga morgen even experimenteren, hou jullie op de hoogte zodat de vergaarde kennis doorgegeven kan worden:whistle:

heb nog ff in de Manual gekeken ... ze moeten wel ACHTER de wielen gemonteerd worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou we hebben wat geexperimenteerd en de conclusie: er zitten drie voor geboorde gaatjes in p/kant als je die benut en je gaat mee met de contouren van de bumper dan zitten ze alles behalve recht(van de achterzijde gezien:blink:), dus misschien maar twee gaatjes benutten, al met al lijkt het niet logisch anders gaan ze terug...produktiedatum is 1995, en het wordt bevestigd op een Zj uit 98, misschien is dat het euvel?:lol:, B&S nog even vragen...i.i.g. bedankt voor alle serieuze reacties:P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is 'n gok : 3 schroefjes links en 3 schroefjes rechts
Probeer eens op een laro forum. Die rijden niet anders dan met die die die die uuuuh thja flappen.
heb nog ff in de Manual gekeken ... ze moeten wel ACHTER de wielen gemonteerd worden
i.i.g. bedankt voor alle serieuze reacties:P;)

Dat vind ik nou zo mooi aan dit forum! Iedereen probeert je te helpen!

En daar hoort natuurlijk een bedankje bij! Toppie Omar! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bij Ed, terwijl hij bezig was met de remschijven + blokken even samen gekeken en wat blijkt ze zijn voor de voorzijde<_<, klasse ze stonden aangeboden met specifiek achterzijde erbij arrrgghh!(vandaar die pasvorm, ja ik weet het duhh:wacko:), nou maar hopen dat ik de juiste krijg, iemand nog interesse? EJG misschien? om ze te gebruiken als zonneschermpjes:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...