Spring naar bijdragen

Vervangen raamscharnieren ????


Moto
 Share

Recommended Posts

Vervangen raamscharnieren van de voorruit(frame) van een YJ.

Is het hierbij nodig het hele dashboard te demonteren of is dit mogelijk zonder dit te doen. Dit i.v.m. de moeren achter het dashboard.

Aan de passagierskant kom ik er redelijk bij achter het dash langs maar aan de bestuurderskant zitten o.a. de steun voor de parkeerrem en nog wat zaken.

Wil in ieder geval het scharnier aan de bestuurderskant los hebben om deze opnieuw af te kitten i.v.m. lekkage.

Ben benieuwd hoe jullie dat gedaan hebben. :yes:

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkere klus!!!!!!!!!!

Heb al eens bezig geweest, maar ben er ook mee gestopt. Je moet er inderdaad het halve dashboard voor slopen om er een beetje stichtelijk bij te komen.

Vriend van me heeft het ook gedaan en de littkens staan nog op z'n handen.

Achja Het kost een beetje bloed en zweet en geduld. Je houd er idd een paar littekens aan over maar na een middagje kloten zitten ze er als het goed is wel op.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja en het is niet eens om echt te vervangen, want ik wil eigenlijk alles zo zwart mogelijk aan mijn auto :yes:, maar ben nu vrijwel zeker dat degene van de bestuurderskant de schuldige is van de lekkages die ik in de auto heb.

Maar heb inderdaad wel door dat het een lastige klus wordt.

Zou eens kunnen overwegen mijn km-teller en toerenteller eruit te schroeven en te kijken of ik er dan bij kom. Wie weet.

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...