Spring naar bijdragen

reukloze plas onder voeten bijrijder stoel


Recommended Posts

Hallo Jeep vrienden, ik heb dagelijks een plasje "water" op de grond (onder de voeten van de bijrijdersstoel). Als ik mijn hand door het plasje haal, dan is het doorzichtig en reukloos. Zou dat airco vloeistof kunnen zijn, of zit dat daar niet? Ik heb mijn airco eigenlijk nooit aan.

Tevens is de onderkant van mijn karter deksel wat nat van de olie. Kan dat kwaad. Mijn olie niveau zit gewoon op het maximum.

Dank voor het advies

bewerkt door Draaijer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

van dat water onder de bijrijdersstoel is al een paar keer aan de orde geweest. Het is de afvoer van het condenswater van de airco.

Hier is er eentje:

Als het niet echt op olie-lekkage uitloopt en het peil op niveau blijft, zou ik me over die carterpan maar geen zorgen maken. Je kan hem een keertje schoonmaken om te vinden waar het vandaar komt.

Voordeel van die natte pan is wel dat hij niet gaat roesten.:bye1:

bewerkt door Newbe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik begrijpen dat het water op straat ligt?

Dan is in ieder geval de afvoer niet verstopt die daar ergens eindigt.

Wellicht dénk je wel dat de airco niet aanstaat, maar met het huidige weer hebben de meesten wel een poosje de blower aan om de voorruit condens-vrij te houden. En dan slaat in principe de airco automatisch aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook dat het gewoon airco-condens is...

Airco vloeistof zal het niet zijn: Dat vervliegd namelijk bij atmosferische druk.

Olie uit het aircosysteem (compressor) zou nog kunnen... Maar da's olie en als zodanig herkenbaar.

Daar komt bij dat het wel erg veel olie zou zijn, gezien de plaats waar het ligt.

Overigens zou je airco, bij dergelijke lekkage, al lang niet meer werken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...