Spring naar bijdragen

Relais achterruitverwarming (TRW timerrelais)


Moto
 Share

Recommended Posts

Heb een aantal weken geleden de stekker van de hardtop losgekoppeld omdat een gebruiker zo'n 10 Ampere bleef trekken.

Sinds een paar dagen rook ik ook een vreemde lucht in de auto. typisch voor verbrande electronica.

Speurtocht hiernaar leverde op dat het relais van de achterruitverwarming dit geurtje veroorzaakte. De boel was knap vochtig geweest en aardig geoxideerd.

Dit relais er voor de zekerheid maar even uit getrokken. Waarschijnlijk overleden.

Mijn vraag: Zijn deze relais nog verkrijgbaar want ik wil de boel wel graag weer herstellen, het liefst orgineel. Het gaat volgens mij om een timerrelais (TWR), een rood blok aan de zijkant gemonteerd bij de parkeerrem.

Heetf iemand eventueel de pin-layout van dit relais zodat ik het functioneren kan testen.

Wie helpt me op weg.

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
asp-eberle.com al geprobeerd?

even een vraagje terug, bij mij gaat die achterruitverwarming niet, heb er eigenlijk nog nooit achter gezocht wat of hoe maar de schakelaar kan die komt terug als je hem hebt ingedrukt. Heb jij ook zo'n 'puls' schakelaar :yes:?

Ben inmiddels voorzien van een relais.

Ja ik heb inderdaad de pulsschakelaar. Alles werkt weer nu naar behoren.

Moderator: Topic kan op slot. :blink:

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...