Moto Geplaatst January 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 Wat heb je nu voor wielen eronder dan ? Ik ben ook aan het orienteren. Wat vind je bijvoorbeeld van deze: http://www.roughcountry.com/jeep_yj_4.html Kees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 Wat heb je nu voor wielen eronder dan ?Ik ben ook aan het orienteren. Wat vind je bijvoorbeeld van deze: http://www.roughcountry.com/jeep_yj_4.html Kees Goede prijs maar erg stug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moto Geplaatst January 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 Goede prijs maar erg stug. Tja, heb ik ook aan gedacht, maar had eigelijk het idee: Als ik comfort wil, neem ik de Mondeo wel Ben er nog niet helemaal uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 Tja, heb ik ook aan gedacht, maar had eigelijk het idee: Als ik comfort wil, neem ik de Mondeo wel Ben er nog niet helemaal uit. Maar waarom wil je verhogen dan? Alleen de looks? Zal wel niet anders had je ook geen Mondeo gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moltov Geplaatst January 18, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 Wat heb je nu voor wielen eronder dan ?Kees de gewone originele... had eerst 10 breed velgen, maar vondt dit te breed. mvg manou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moto Geplaatst January 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 Maar waarom wil je verhogen dan? Alleen de looks? Zal wel niet anders had je ook geen Mondeo gekozen. Ja eigenlijk voornamelijk de looks en omdat mijn huidige vering aan de achterkant enigszins is doorgezakt. Wil er ook wel eens het (niet te zwaar) terrein mee in. En die Mondeo. Best wel een lekkere auto om zakelijk zo;n 50k km's per jaar mee te rijden. Kees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 Ja eigenlijk voornamelijk de looks en omdat mijn huidige vering aan de achterkant enigszins is doorgezakt.Wil er ook wel eens het (niet te zwaar) terrein mee in. En die Mondeo. Best wel een lekkere auto om zakelijk zo;n 50k km's per jaar mee te rijden. Kees Ik zou niet te veel bezuinigen op een verhoging. Het is het waard om meer uit te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurent Geplaatst January 20, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 20, 2009 oké ,ik heb besloten om een rubicon 4" standaard kit te steken. shakels ga ik zelf maken (uit vaster materiaal), rubicon pitman arm, SYE kit heavy duty, drive shaft 20", en 34tandwielke. 33"/10,5/R15 en unique velgen black 15"/8j aan de verhoudingen zal het nog wachten zijn. dit is hem nu... nu staat hij wel origineel. want heb alle niet originele stuff verkocht. en dit zal hem worden (photoshop toestand) grtz manou ps: dit zal niet van vandaag op morgen gebeuren hé... moet tegen 21mei klaar zijn. Malgré tout 2009 grtz Los van al wat er hiervoor geschreven is zou ik beginnen met de 4" verenkit en je banden. Ik rijdt met dezelfde verenkit, heb al ettelijke km's in het terrein gedaan en nog nooit last gehad dat ik geen SYE had... Mss nuttig als je echt met het volle vermogen een challenge gaat rijden maar voor sporadisch offroad zou ik het geld er niet aan geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst January 20, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 20, 2009 Hmm, dat zegt dus niks, want ik rij ook met die 4"en ik had hem direkt nodig, trilling all the way. Ik heb toen weer de originele shackels weer geplaatst, omdat ik de jeep toch te zweverig begon te vinden met de langere shackels. Bewaar de oude dus nog maar even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moltov Geplaatst January 21, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2009 bedankt voor alle tips... grtz manou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurent Geplaatst January 22, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 22, 2009 Hmm, dat zegt dus niks, want ik rij ook met die 4"en ik had hem direkt nodig, trilling all the way.Ik heb toen weer de originele shackels weer geplaatst, omdat ik de jeep toch te zweverig begon te vinden met de langere shackels. Bewaar de oude dus nog maar even zo zie je maar, elke jeep is een appart beestje heb jij niet toevallig de 4.5" gestoken met langere veershackles? die zaten bij mijn 4" namelijk niet bij, enkel keggen voor onder de achteras en een transfer case lowering kit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst January 23, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 23, 2009 Had die langere er al onder voordat de 4 inch eronder ging. Vond de combinatie niet prettig. Klopt , die keggen zitten erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst January 24, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 24, 2009 http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=1540 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.