Spring naar bijdragen

welke verhogingsset?


moltov
 Share

Recommended Posts

Maar waarom wil je verhogen dan? Alleen de looks?

Zal wel niet anders had je ook geen Mondeo gekozen.;)

Ja eigenlijk voornamelijk de looks en omdat mijn huidige vering aan de achterkant enigszins is doorgezakt.

Wil er ook wel eens het (niet te zwaar) terrein mee in.

En die Mondeo. Best wel een lekkere auto om zakelijk zo;n 50k km's per jaar mee te rijden. ;)

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja eigenlijk voornamelijk de looks en omdat mijn huidige vering aan de achterkant enigszins is doorgezakt.

Wil er ook wel eens het (niet te zwaar) terrein mee in.

En die Mondeo. Best wel een lekkere auto om zakelijk zo;n 50k km's per jaar mee te rijden. ;)

Kees

Ik zou niet te veel bezuinigen op een verhoging. Het is het waard om meer uit te geven.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oké ,

ik heb besloten om een rubicon 4" standaard kit te steken. shakels ga ik zelf maken (uit vaster materiaal), rubicon pitman arm, SYE kit heavy duty, drive shaft 20", en 34tandwielke. 33"/10,5/R15 en unique velgen black 15"/8j

aan de verhoudingen zal het nog wachten zijn.

dit is hem nu...

13496057_3.jpg

nu staat hij wel origineel. want heb alle niet originele stuff verkocht.

en dit zal hem worden (photoshop toestand)

min_spel.jpg

grtz manou

ps: dit zal niet van vandaag op morgen gebeuren hé...

moet tegen 21mei klaar zijn. Malgré tout 2009

grtz

Los van al wat er hiervoor geschreven is zou ik beginnen met de 4" verenkit en je banden. Ik rijdt met dezelfde verenkit, heb al ettelijke km's in het terrein gedaan en nog nooit last gehad dat ik geen SYE had...

Mss nuttig als je echt met het volle vermogen een challenge gaat rijden maar voor sporadisch offroad zou ik het geld er niet aan geven :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, dat zegt dus niks, want ik rij ook met die 4"en ik had hem direkt nodig, trilling all the way.

Ik heb toen weer de originele shackels weer geplaatst, omdat ik de jeep toch te zweverig begon te vinden met de langere shackels. Bewaar de oude dus nog maar even :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, dat zegt dus niks, want ik rij ook met die 4"en ik had hem direkt nodig, trilling all the way.

Ik heb toen weer de originele shackels weer geplaatst, omdat ik de jeep toch te zweverig begon te vinden met de langere shackels. Bewaar de oude dus nog maar even ;)

zo zie je maar, elke jeep is een appart beestje :unsure:

heb jij niet toevallig de 4.5" gestoken met langere veershackles? die zaten bij mijn 4" namelijk niet bij, enkel keggen voor onder de achteras en een transfer case lowering kit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...