Spring naar bijdragen

"klantvriendelijkheid"


patrick4wd
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vandaag verstuurd:

Geachte heer,

Onderstaand vindt u een reeds betaalde factuur betreffende een xenon set voor mijn auto.

Deze set is op 26 december besteld.

Bij eerdere navraag kreeg ik alleen een mail of “u ook op vakantie mag” verder heb ik niets meer vernomen.

Graag zou ik de status van de bestelling willen weten, wanneer ik deze zending mag verwachten.

Uiteraard begrijp ik dat de feestdagen enige vertraging kunnen veroorzaken, maar aangezien ik anders dan bovenstaand “bericht” heb ik niets verder mogen ontvangen.

Ik hoop dat ik binnenkort een bericht van u mag ontvangen met de status.

Bijzonder vriendelijk dank voor de door u genomen moeite,

wordt wellicht vervolgt... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...