Spring naar bijdragen

Staatsbosbeheer wil zandpaden Veluwe sluiten voor autoverkeer


DUC
 Share

Recommended Posts

Weer lekker kort door de bocht.. binnenkort mogen fietsers ook niet meer en niet lang daarna wordt de hele Veluwe afgesloten omdat de wandelaars teveel rommel maken.

:ph34r:

ik vond de reacties op de link wel grappig en vooral erg doeltreffend:

Als ik het goed begrijp, dan moeten minder valide mensen die het bos in willen eerst lotgenoten zien op te scharrelen om een groep te vormen.

Vervolgens moet er een aanvraag ingediend worden om als minder valide groep het bos in te mogen via de zandweg. Waarschijnlijk ook nog binnen kantooruren, vervolgens regent het toevallig de bewuste dag, moet er weer een nieuwe aanvraag ingediend worden en maar af wachten of het weer de minder validen gunstig gezind is.

Joris Blankena, je bent een grote OEN.

De bossen en zandwegen zij voor iedereen, "staatsbosbeheer"!!!

Ik ben op meer plaatsen geweest in brabant,en daar hebben ze dat ook gedaan.Gevolg er komt geen invalide

het bos meer in.SBH koop alles op en dan mag er liefst niemand meer in.

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg er langzamerhand schoon genoeg van. Nederland lijkt wel een groot aangelegd park. Het autostrand bij Oostvoorne was de druppel, ik ga mijn vertier van de zomer wel in Frankrijk zoeken. Dan hebben de zeikers heel de heide en de stranden en de bossen voor hen zelf.:blink:

bewerkt door wim hoppenbrouwers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals altijd, is het het makkelijker ( en waarschijnlijk goedkoper ) om iedereen over één kam te scheren dan om de echte misbruikers aan te pakken.

En zoals dat altijd gaat, hebben een aantal groepen daar last van.

Degenen die zich wel normaal kunnen gedragen in het terrein en de invaliden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...