Spring naar bijdragen

berdrijfs autootje (combo,inca,caddy....) 1250 eur max.


DEEF
 Share

Recommended Posts

Gevonden als het geen bedrijfswagen moet zijn.

Tis een diesel , wegenbelasting vrij , apk elke 2 jaar , automaat , net veel vervangen , weinig kilometers gelopen klassieker en wordt zeker een klassieker met betekenis. Wel een heel klein beetje werk aan maar geloof mij jij gaat de MAN :( zijn in Scheveningen! Niemand heeft er zo 1. Lekker cruisen over de boulevard en net zo hard vooruit als achteruit kunnen rijden heeft ook wat.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=le4grcxrzzsq

Maar Deef op de volgende sites zag ik wel wat auto's staan die aan jouw eisen voldoen.

www.autotrack.nl

www.autoscout.nl

www.autotrader.nl

www.autotelegraaf.nl

www.marktplaats.nl

www.speurders.nl

Bij deze links kan jij je zoekopdracht verfijnen.

Succes Deef

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha ....zeker stoer ding die daf , maaruh ik ken natuurlijk die sites wel maar vind het altijd wel lekker als je er een van een bekende kan overnemen .....

;)

Moet je misschien eerst ff kennis maken met die mensen , is dan een bekende toch ..;)

Je zoekt toch wel iets ?? :blush::whistle:

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen ; volgens mij is het geen diesel hoor??????????

Bougies recent vervangen etc. :blink:;):yes::bye1:

bewerkt door JOHN GRAND
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal even duidelijkheid in de duisternis scheppen John , de Daf was een geintje en zoals de naam van deze topic ook aangeeft (tekoop gevraagd)zoek ik er echt eentjuh .... tis idd een optie om eerst ff een weekie bij de verkopende partij te logeren , maarja joh .... dr gaat dan zoveel tijd inzitten .... :whistle::blush:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal even duidelijkheid in de duisternis scheppen John , de Daf was een geintje en zoals de naam van deze topic ook aangeeft (tekoop gevraagd)zoek ik er echt eentjuh .... tis idd een optie om eerst ff een weekie bij de verkopende partij te logeren , maarja joh .... dr gaat dan zoveel tijd inzitten .... :yes::lol:;)

:lol::lol::lol: okay deef ;) nog succes hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nog wel een combo diesel van 95 wit verders een leuk ding met apk tot de 7 de maand van 2009 voor weinig ,,,,ik zit in wezep vlakbij heerde dus als je dr zaterdag heen gaat ,,,kun je hem wel bekijken groeten jarno

super!:yes: ptje is onderweg !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jarno bedankt in iedergeval voor je aanbod ! ;)ik had je nog een berichtje gegeven maar je was waarschijnlijk niet in de gelegenheid om weer ff op het forum tekomen .

Maar vandaag kreeg ik reactie op een bod wat ik geplaatst had op marktplaats ,dussuh .... oplaaiuh die koets!

(oja tis deze nieuwschierige aagjus)

http://auto.marktplaats.nl/bestelauto-s/213803941-ford-courier-1-8-d-kat-1996.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1

mag slotje op !thanx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er nooit op gezeten ...komt uit den haag...heeft altijd binnen gestaan...nieuwe stuiters met grome velgen...van een oud frauwtjhu gewees... agh je kent het wel.... suc6 ermee;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...