Spring naar bijdragen

Laadklep Paarden Trailer


qompaqniet
 Share

Recommended Posts

Ben al een tijdje in de clince met de leverancier van onze Stema 2002 paarden trailer. De laadklep is tijdens gebruik gescheurd en mogelijk is dit een gevolg van twee oorzaken.

1. ontwerpfout zitten merdere in deze trailer

2. tijdens productie is een vochtige plaat hechthout gebruik wat ingepakt is in een polyester laag.

Omdat ik niet opschiet met de leverancier/dealer ben ik nu opzoek naar een plaat zgn BetonPlex. Waarom op zoek, omdat ik buiten de standaard afmetingen een plaat zoek.

De afmetingen moeten zijn 174.5 x 160 x 2 cm

Wie kan mij helpen met een oplossing?

BVD

PS mogelijk sta ik in het verkeerde hoofdstuk, excusses daar voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, bij een carrosseriebouwer. Neem wel een dik genoeg plaatmatriaal of gebruik een stalen omlijsting om het gewicht van een paard op de klep te dragen. Vloerplaat b.v. wisa-floor (met antislipprofiel) is wel tot 30mm dik te verkrijgen. Nadeel van deze betonplex achtige platen is dat je ze niet kan lakken. Multiplex met een polyester laag (plywood)is er in vele kwaliteiten, ook glasvezel versterkt. Maatvoering is lastig met een betonplex achtige, met plywood geen probleem.

hier een paar leveranciers -klik- -klik-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de suggesties, het wordt plywood van 20 mm met een stalen omlijsting voor de verdeling van de druk.

Op de oude zat deze ook alleen was dit opgebouwd uit 4 stukken met de las in het midden van de rechthoekzijden, vragen om ellende.

Zit een beetje levertijd op, ook al ivm de feestdagen, zal een foto plaatsen van het resultaat.

nogmaals dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...