Spring naar bijdragen

nieuwe remschijven wat nodig?


Recommended Posts

Nou mijn 1e reparatie is aangebroken. Nieuwe remschijven en blokken. Ik heb dit bij mijn vorige ook gedaan. Ging prima maar ben toen nalatig geweest om de boel goed schoon te maken. Dit keer wil ik het echt goed doen. Kan iemand mij vertellen wat je nodig hebt om de boel goed schoon te krijgen? Heb de spullen gekocht bij autopartsonline.nl had ze daar de vorige keer ook gekocht. Gewoon de standard schijven en blokken. Echt zeer goed en vooral degelijk spul. Raad het iedereen aan. Elk advie is welkom. b.v.d.vrgr, B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ider geval een flinke spuitbus met remmenreiniger.

Als sneeuw voor de zon. :ohmy:

Ennuhhhh, doe preventief een mondkapje op want het is echt troep die stof. Niet bevoordelijk voor je gezondheid. (Mogelijk asbest)

Kees

Asbest in remmen nu nog? Nee hoor stof is asbest vrij maar snuif het toch maar niet op stof is zowiezo niet zo goed voor longen en dergelijke.

Gewoon buiten of in een goed geventileerde ruimte eerst remmenreiniger erop hardnekking vuil ff krabben met mesje of schroevendraaier, compressor met luchtspuit doet ook wonderen.

Bij montage raakvlakken van blokken invetten met bv. kopervet of ander goed hittebestendig vet. Je wilt namelijk geen vet op je blokken. Dit om piepen en trillen te verminderen.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Gr. Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

druk de remzuigers helemaal terug voordat je de klauwen eraf haalt

evt heb ik een apparaatje om ze terug te duwen . Ik woon vlakbij je in Giesbeek. Kun je ophalen en lenen. remmenreiniger ook genoeg op voorraad.

Met lidmaatschap Jeep Club Nederland korting bij Velba Arnhem op automaterialen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...